Kelkan ostamisen sietämätön vaikeus

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Citi, 19/1/17.

  1. Citi

    Citi SW B-TX -19

    Uutta kelkkaa tekisi jossain määrin mieli, mutta koska olen nykyhallituksen ja yhteiskunnallisen tilanteen kurittama köyhä, niin joudun yrittämään tinkaamista. Sen verran olisi rahaa takataskussa, että sillä voisin suoralla kaupalla uuden kelkan ostaa tai siis ainakin melkein, ihan ei riitä. Nyt olen siis hieronut kauppoja kolmen suhteellisen tunnetun alan firman kanssa, mutta huonoin tuloksin. Kerronpa teille miksi kauppoja ei ole syntynyt. Kyseessä siis sama kelkkamalli, kolme eri kauppiasta ja ei meillä vain ajatukset kohtaa. Tiedän, että syy löytyy osittain peiliin vilkaisemalla. Silti olen joutunut tulemaan siihen tulokseen, että kauppiailla menee ilmeisesti aika hyvin. Ei ole myyntihaluja ei. Tähän johtopäätökseen olen tullut, koska tilanne on tämä, että minulla on edelleen tukku rahaa perstaskussa (ei edelleenkään tarpeeksi) ja kauppiaalla lojuu varastoissaan kauppatavara.
    En tiedä ajattelevatko kauppiaat, että kaverilla on niin kova kuume, että kyllä se maksaa kun pyytää vain vai mikä on. Mutta kun ei ole! Onkohan muilla tällaisia ostokokemuksia vai maksatteko te kaikki kelkasta sen kauppiaan määrittämän pyyntihinnan?
     
    Viimeksi muokattu: 10/3/17
  2. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    No, ainakin nyt on kovin sesonki päällänsä. Veikkaan, että huhtikuun puolessa välissä tarjoukset on parempia?
     
  3. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Se on paljon kauppiaasta kiinni, eroja on... se oikea kun löytyy niin varmaan kauppoihin pääset.
     
  4. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    8000e kelkasta alkoivat kyllä pudottaan jotain 700e mutta hinta jäi siltikin niin kauas järkevästä että ostin yksityiseltä. Näyttäis nuissa käytetyissä kaupan kelkoissa olevan ilmaa melko paljon. Pitäisi vissiin olla vaihdokki jos kaupasta ostaa. Outoa jos uudestakaan ei pudoteta yhtään vaikka rahat olisi. Työkaveri kyselly liikkeistä paljonko hyvitettäis sellaisesta polariksen romusta. Yleensä jotain 3500-4000e jos ostaa 7000-8000e kelkan. Itse en siitä polariksesta maksais edes 2000e.
     
  5. Vilho

    Vilho freeride

    Itte sain viime talvena yhellä sähköpostiviestillä 1000euroa pois 9000e kelkan hinnasta pois heti. Ja vielä pohjapanssari kaupan päälle.
    Ja kysyin vain, että laitakko tarjouksen kyseisestä kelkasta. :D
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Itse kysyin jotain reilu kk sitten. Varmaan oli melko huono aika ostaa kelkka liikkeestä kun kausi vasta alussa.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Soittakaa hinta kohdilleen.
     
  8. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Pistähän vähän tietoa millaista kelkkaa etsit, niin laitetaan puskaradio soimaan ja pääset kohta kaupoille...
     
  9. Haikku

    Haikku 850 Sunami

    Suoralla kaupalla jos ostat niin kyllä siitä liki 3t pitää saada pois ovh hinnasta, ainakin itse sain ennakko kaupalla
     
  10. arska1

    arska1 Nytro RTX SE

    Hra XC tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua