kelkka canadasta?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä jap, 3/10/06.

  1. jap

    jap 900 fusion -05

    Onkohan kukaan tuonut kelkkaa joko pohjois amerikasta tai canadasta? Näyttäis oleva reilusti halvempia kuin suomessa. Mitä kaikkia maksuja rahdin lisäksi tulee? alv ym?
    joutuuko tekeen muutoksia koneeseen esim kannet, suuttimet?? Tarkoituksena olisi tuoda omaan käytöön ski-doo vm 05-06.
    alla linkki mistä olen itse kelkkaa katsonut.
    http://www.canadatrader.com/search/browse/browsecategory.aspx
    ::)
     
  2. machz

    machz Guest

    Reilusti halvempia? ??? No, suomeksi sanottuna ei kannata säästön toivossa! Jos oikein extra- erikoisen tuolta löydät ja haluat, niin silloin niillä kustannuksilla ei ole niin väliä!!! ;)
    Nuista maksuista ja kuluista tarkemmin voi valaista joku muu tarkemmin, ja haulla asiaan liittyen löytyy tekstiä.
    Niin, ja kelkasta riippuen , niitä tekniikkamuutoksia on tiedossa, mm. palotilojen puolesta.
     
  3. jap

    jap 900 fusion -05

    canadan dollari vastaa 0,70euroa esim:http://www.canadatrader.com/result/detailinfo.aspx?ID=18801852&pgno=3&srt=1
    hinta 7500 dollaria ->5280eur
     
  4. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Tulli ja alv ainakin. Rahti lasketaan kelkan hintaan mukaan, ja alv+tulli lisätään sitten kokonaishintaan.
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Kaiken muun säätämisen lisäksi jousitus menee uusiksi.
    Sen lisäksi kelkalla ei ole mitn takuuta, joiltain jälleenmyyjiltä ei saa ostettua edes osia jos ne sattuvat huomaamaan että kelkka on tuotu "harmaana".
     
  6. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Artisti maksaa jouset ja simmaukset vaikka oiski maahantuojan tuoma, oon ymmärtäny?
    Takuu toimii periaatteela lähetä rikkinäinen tänne, laitamme uuden tilalle.
     
  7. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Takuu-asioihin kantaa ottamatta, voin suositella kelkan/kelkkojen tuomista. Saadaan kilpailua siten ainakin käytettyjen puolelle.

    Itse olen yhden kelkan sieltä aikoinaan tuonut ja ei siinä mitään ylimääräisiä juttuja ollut. Aika on vaan pitkä odotella 2kk jos se laivalla tulee.
     
  8. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Kuluineen suurin piirtein sama euroissa kuin lähtömaassa dollareissa. Tuossa on semmonen nyrkkisääntö, niin et kovin paljon itteä huijaa.

    Kuljetus vaikuttaa eniten loppuhintaan. Ei taida kovin paljon erota mallit maitten välillä. Nykyäähän on ihan sama mistä EUROOPAN maasta ostaa, kun paikallisen maahantuojan on hoidettava takuuasiat.
     
  9. Quattro

    Quattro kelkaton

    Tästähän oli n. vuosi sitten toisella foorumilla aikalailla polemiikkia joka päättyi siihen että :-X :-X :-X

    Jos meinaatte oikeesti jotain tuoda, niin hoitakaa homma ilman julkisuutta ::)
     

Suosittele tätä sivua