Kelkkojen 2t öljyt

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä miikkova, 29/2/12.

  1. miikkova

    miikkova Member

    Mitä öljyjä pidätte parhaana kelkan tuorevoitelu öljynä? Hinnasta viis :)
    Ite oon käyttäny Castrolia...Mutta nyt ostin 4 l pöntön Silkolenen sno 2:sta 50e.Mitä mieltä öljystä...Karstottaako.?.Sopii kai tuoreöljy voiteluun vaikka pöntössä ei mitään mainintaa?
     
  2. jaskap

    jaskap AC m800,RX1, Venture700, Exciter2 ja Esla

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    Tiedä parhaasta, mutta Motul Sno Pro palaa omassa kamppeessa. Tuoksuukin niin miehekkäälle.

    Käytän tosin seosvoitelua, näyttää sekoittuvan hyvin pakkasessakin.

    Alan miehet ovat joskus kehuneet Power Up tuotteita. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta olen nähnyt avattuna ko. tuotteella ajetun motin ja kulumista ei ollut havaittavissa.
     
  3. PoederJunkie

    PoederJunkie Well-Known Member

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    Entisellä kikottimella ajelin Motulilla ja työkelkassa Teboilia.. Teboilin ölppä savuttaa ja on paljo kitkerämmän hajunen, ko entä tuo Motuli.. Konerempan yhteydessä hoksi sen, että Motuli ei ainakaa karstota pahasti ja tulpatki pysyy mukavasti kolttakaffen värisenä! Nykysessä pulkassa on sitte tuon takuun takia käytettävä XP-S:ää josta mainitsen sen verran, että vois Bomba vähä parantaa öljyn saatavuutta, ettei aina tartteis merkkiliikkeestä tai huollosta olla hakemassa.. Niistä kun nimittäin hyvinkin suuri osa sattuu olemaan viikonloppuisin kiinni ja mie ainaki oon viikolla töissä ja ajohommat keskittyy viikonlopuille.. Tottakai ölppää voi ostella viikolla, mutta jos sattuu äkkitarve Lauantaina, ni kyllähän menee etusormi sieraimeen.. ???
     
  4. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    tosta pari sivua juttua ;D http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=11362.0
     
  5. karhulahti

    karhulahti Well-Known Member

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    ite oon käyttäny ipone 2t täyssynteettinen maksaa noin 45e 4l ja on hyvää eikä haise vaatteet ku mansikalle tuoksuu, menee kankammaksi vasta 57 pakkasessa :)
     
  6. Banaani__

    Banaani__ Member

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    Voiko semisynteettisiä ja täyssynteettisiä öljyjä sekottelemaan?
     
  7. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Eipä ole vehkeet leiponu, vaikka onkin öljytankkiin tullu molempia lorautettua. Tuossa pari viestiä olevassa linkissä on keskusteltu jo aika paljon tästä. Modet vois varmaan lukottaa tän?

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
     
  8. Exoxxer

    Exoxxer Lynx rave 600sdi 155"

    Vs: Kelkkojen 2t öljyt

    kaveri pisti melekee puoli litraa 10w-40 vahingossa tuorevoiteluun ;D
    Ei ollu moksiskaa toimi normaalisti joskin vähä pakokaasut haisi vähä vehkeeltä.
     

Suosittele tätä sivua