kenelläkään kokemuksia PFI:n laakereista ja muista merkeistä

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä summit, 23/10/09.

  1. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    elikkäs en muista onko kyseistä topiikkia ollut mutta pistimpähän nyt.onko kenelläkään kokemuksia nuista
    PFI:n laakereista ovat jenkkiläisiä mutta hinta vain puolet fagi:sta.
    Itse käytän aina laatu laakereita fagin tai skf:n laakereita,yksi asia pisti ihmetyttämään kun tuo fagin laakeri on portugalissa tehty mikä jo kertookin kaiken ja hinta tupla verrattuna pfi:hin niin ne ei kestä kuin talven telastossa...
    Ei kehtais joka helkatin syksy alkaa kaikkia uusimaan tulee ihanan kalliikisi.
    Ja tietääkö joku mistä saa laatu laakereita halvalla........
     
  2. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: kenelläkään kokemuksia PFI:n laakereista ja muista merkeistä

    Ei ole tietoa noista pfi laakereista, mutta itsellä on nykyään semmonen filosofia, että käytän veli venäläisiä laakereita, joita ostin joskus monta kartongillista (hintaa en muista, mutta olivat puoli ilmaisia isommassa erässä ostettuna)...kestää keskimäärin 1-3 talvea toki toleranssia tuntuu valmistuksessa olleen vähän reippaasti. Ei ne kalliimmat niin paljon kauempaa siellä kestä, että kannattais ostaa. Joka toinen talvi olen YLEENSÄ laittanut kaikki laakerit uusiksi.

    Joku vuosi sitten oli skf:ltä tulossa joku uusi suojaus systeemi vaikeisiin olosuhteisiin, mutta en ole sen jälkeen siitä kuullut.
     
  3. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Vs: kenelläkään kokemuksia PFI:n laakereista ja muista merkeistä

    Enskapyörän rattaissa mulla on ollu jo kolme vuotta PFI:n laakerit.. ja olen pessyt muutaman kerran kesässä painepesurilla, hyvin ne rullaa vieläkin, sen kummemmmin rohisematta. Oisko lie KOYO tms. kestäny sen pitempään? ens keväänä vaihan nuo laakerit koska eihän ne ikuisia ole koskaan.
     

Suosittele tätä sivua