Ketun "itku"

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä juhhuu, 21/9/12.

  1. juhhuu

    juhhuu summit

    Mie kuulin isältä että syksyllä ketut "itkee" ja sehän kuulostaa ihan lapsen itkulta ja olen kyllä kuullutki ketun parkumista. Niin ennen vanhaan siihen kuulemma liittyi jotain taikauskoa että jos lapsi ei selvinnyt niin se kettu itkee ja sitä luultiin lapsen itkuksi. Niin olettako ite kuullut tämmösiä huhuja? Ei sillä että olisin taikauskonen vaan iljettää ajattella.
     
  2. kakkis

    kakkis Titanic

    Vs: Ketun "itku"

    mie olen kuullut myös että siilit pieree, kuulostaa ihan ihmisen pierulta... liittyykö tämä kelkkailuun? taitaa olla vähemmän kelkkailuun liittyvää keskustelua oikea paikka...
     
  3. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Ketun "itku"

    Ketun itkusta tiiä, mutta jänis se kuulema parkasee aika jäätävästi kun jääpi pedon hampaisiin.
     
  4. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Ketun "itku"

    ja se on aivan järkyttävä ääni mikä semmosesta elukasta voi tulla...
     
  5. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Vs: Ketun "itku"

    Ja legendan mukaan ei auta itku markkinoilla.
     
  6. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Vs: Ketun "itku"

    joskus se saattaapi tulla itku pitkästä pierusta kun repiää koko bärssie
     
  7. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Ketun "itku"

    paska pitkästä pierusta
     
  8. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Vs: Ketun "itku"

    ;D ;D :-[ ;D
     
  9. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Vs: Ketun "itku"

    Kyllä net ketut huutaa vaikka minkälaisia sävelmiä. Lähinnä keväällä olen kuullu ku ne kiimassa itkee ja kiljuu ja huutaa. Nuorempana meinas paska turahraa housuun ku eka kerran kuulin ketun itku/kiljumista keskellä kairaa ja tulille olin justiin laittamassa yöksi.
     
  10. Mckonen

    Mckonen Evinrude Bobcat/Terhi 10/Winha 60

    Vs: Ketun "itku"

    Oletteko kuulleet kun kiimainen metsäkauris örisee.
    Itse heräsin yöllä kun koirat räkytti ihan hulluna tarhassa, potkasin ulko-oven auki että ..kele turpa kiinni ja huomasin että koirilla karvat pystyssä ja haukkuvat kohti peltoa.
    100m päässä metsän rajassa kuuluu helevetinmoinen örinä, itsellä on sellainen megateholed lamppu mallia pidetään sitä olkahihnalla ja valaistaan koko peltoaukea niin sillä rupesin katsomaan että mikä v¤ttu siellä on niin silmät vaan kiilui vyötärön korkean heinän yläpuolella ja tämä demonin lähettiläs rupesi tulemaan valoa kohti.
    Koirat villiinty entistä enemmän ja meikäläiseltäkin lähti loputkin unihiekat silmistä... se örinä oli niin ...erikoista.
    Sitten vasta tajusin että se on metsäkauris kun alkoi loikkia naapurin suuntaan.
     

Suosittele tätä sivua