kimppa tilaus. tarvitsetko kytkin kittiä yms täältä..

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä TommiKer, 26/9/08.

  1. TommiKer

    TommiKer Well-Known Member

    http://www.cudneyracing.com

    Haluatko tilata kytkin kittiä tai muuta vastaavaa tuolta, laita yv:tä jos kiinnostaa..
    Teen kimppatilausta.
    Vain ski-doo osia.

    Huom. Tuo xp kytkin kitti on hyvä, on itsellä käytössä..

    Hinnat selviää ennen tilausta kun tiedetään mitä tilataan.
    Tilaus on sitova.
     
  2. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Ootteleppa että minä testailen tässä syksyn päälle nuo omat viritykset ja jos mentiin perse edellä puuhun niin sitten pistän tilauksen tulemaan.
     
  3. pilli

    pilli ski-doo renegade xp 800

    miten tuo kytkinkitti vaikutti,tuliko lähtöjä hurjasti lisää? parilla pailakalla missä on kytkin laitettu uusiks, niin itse en henk.koht. ole tykäny liikkeelle lähöstä. Ensin kerää kiekkoja julmetusti ja sitte lähtee ku "hauki", eli ei voi lähtee umpisesta kovin herkuttelemalla, tahtoo kaivasta kiinni. sullahan oli ilmeisesti vaihettu välityksiäki, miten se pelkästään vaikutti lähtöihin? Itelläni samanlainen vehe ja n. 70% umpis ajoa.
     
  4. Grazy

    Grazy Guest

    Oliskohan sulla rampit ja painot vaihtunu aika radikaalisti,
    jos oikein ymmärsin tuon sinun tekstin niin mennee kisa puolelle ja pahasti tuo setti mikä sulla on kytkyttimessä
     
  5. pilli

    pilli ski-doo renegade xp 800

    joo, siis nämä kelkat on ollu kaiffareitten pätkä lynksejä/skiidoja joihin on haluttu kunnon lähtöjä. Sitä olisinki tierustellu että miten tämä kitti pelaa noin munatsuorina asennettuna ja että onko pelkällä hampirattaan vaihola suuria vaikutuksia.?
     
  6. TommiKer

    TommiKer Well-Known Member

    en osaa niin tarkkaan sanoa mitä vaikutti kytkin tai hammasrattaanvaihto kun vaihdettiin yhtäaikaa.
    Umpisen ajoon minäkin olen säädöt hakenut ja ainakin minä olen ollut tyytyväinen muutoksiin.
    Hyvin pystyy ummessa ottamaan varovaisia lähtöjä. paremmin kuin alkuperäisillä säädöillä.
     
  7. pilli

    pilli ski-doo renegade xp 800

    ok, noin äkkiä aateltuna,jos vaihtaa välityksiä niin on varmaanki rukattava kytkinpuoltaki jos haluaa hyvän.pittääpä funtsia vähän mitä tekis,kiitos!
     

Suosittele tätä sivua