Kirkenes Drag

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Reimond, 3/4/06.

  1. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Jees, tulipahan käytyä Teamin kanssa soppeli reissu Kirkkoniemessä. Ma aamulla olin 6 jälkeen kotona, joten meinaapi hieman väsyttää. Tuloksia ei ole vielä tullut järjestävän seuran sivuille, mutta kaiken kaikkiaan Suomalaisilla meni oikein mukavasti. Täytyy myös vielä muistuttaa, että kisaamassa oli toistasataa kelkkaa.

    La ajettiin Norjan cupin viimeinen osakilpailu ja Su oli Norjan mestaruus finaali, jossa suomalaiset eivät saaneet ajaa. Ainoastaan kansallisessa Imp- Stock luokassa voiton otti Jokke vakio SRX:llä.

    La Open Fuel 1600 luokan voitti Sauli, Vakio 800 Jokke 2., Pro-Stock:ssa Make 4. ja itse Open Fuel:ssa 6.
     
  2. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    laitappa Reiska se linkki saa ihmetellä miten on kamppeet menneet etiäpäin. ;D
     
  3. connectionrod

    connectionrod Well-Known Member

    Melkeinpä kaikki jäivät normaali ajoistaan pari kymppiä.
    Viikonlopun nopein oli Puna-Musta Yamaha numero 6, John Landsverk, ajalla 6.128 ja kahdesti loppunopeutta 195.65km/h eli tuli backuppi Norjan ennätykselle.
    Pudotusajossa Saulikin löysi säädöt kelkkaansa ja ajoi hienoon voittoon.
    Pelkästään Openfuelissa oli 16 kelkkaa!
    Sunnuntaina tuli OF:n  Norjan mestaruus Johnille ja tälle suomessa tehdylle rx:lle.
    Muut mestaruudet Pro Stock Sandra Helen Olsen, Polaris 1050, Stock 800, Berit Marie Eira, Cat  ja Stock 600  Stian Nilsen

    Kisan tulokset sekä kuvia löytyy  http://www.kirkenesmotorklubb.no/

    Yleistä läppää (Norjaksi) ja joku kuva http://www.hsperformance.no/scooterforum/showthread.php?t=343&page=3
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Onnittelut nro 6:lle ja koko tiimille, nopeahan tuo näkyi olevan viikko sitten ja kiihtyvyyttäkin löytyi sitten todistettavasti ;)
     
  5. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    hei reimond. jos meet tuonne kirkkoniemeen uudestaan kisoihin, laita mulle YVtä. oon kans paikan päällä ;)
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Jepjep. Eiköhän sitä keväämmällä
     
  7. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    meinaatko ajaa omalla kelkalla?? :)
     
  8. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    reimond. puhuitko siellä kisassa yhden suomalaisen miehen kans?? isä oli puhunut jonkun oululaisen miehen kans siellä ja ajattelin että oisitko se ollut sinä? ;D
     
  9. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    En aja omalla.

    Voihan se olla, että tuli poristua. Ei kyllä muista kovin tarkkaan.
     
  10. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    ois siistiä jos ajasit :)
     
  11. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    No ei tuollaisella reittikelkalla siellä pärjää.
     
  12. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    no pärjää:D sehän kulkee hyvin!!
     

Suosittele tätä sivua