KKT:n sänkikiihdytystapahtuma 6.9.2008

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Elisa, 3/8/08.

  1. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kaauskelkkojen ajat taisi olla 5,928 ja 5,921 sek? Jos siis oikein ymmärsin. Oma pyristeli aikaan 5,950 ja kaksipyöräseni 7,594... Kohta saan videon nettiin, siinä taitaa vilahtaa tulokset, vahingossa ;)
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Jep hyvinhän se nytrokin repi; alle kutosen ajat ja loppunopeus tais olla +-131 km/h
     
  3. Masai

    Masai Well-Known Member

    Huh. kotona ollaan. Kelkat jäi ehjäksi. Kivaa oli ja ensi vuonna uudestaan.
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Nyt kotisivujeni etusivulla on linkki jonka takaa löytyy muutama kuva ja video tapahtumasta. Video on kahtena versiona, nopeamman ja hitaamman yhteyden haltijoille. Osoite: www.lynxracing.net

    Voi olla, että videoiden prosessointi ottaa muutaman minuutin ennen kuin ne on käytettävissä.
     
  5. Masai

    Masai Well-Known Member

    Ei näy vielä videot :(
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Ei näy ei. Menee jonniin verran aikaa että palveluntarjoajan serveri jaksaa raksuttaa tuon valmiiksi. Mutta, kyllä se sieltä. Minulla on enemmänkin videomateriaalia tuolta, jos joku oli ajamassa eikä näy edes vilaukselta kuvassa, niin laita viestiä. Voin yrittää kurkkia josko löydän joltain pätkältä. Kaikkea liikkuvaa en kuvannut, mutta kelkoista varmaankin kaikki.
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Mikä tuo 600SS noista oli? Minä kun luulin, että Nytroni oli nopein vakio 600 kelkka... Ainakin tuloslistan mukaan kaikki mitkä oli merkitty 600 kokoisiksi oli hitusen hitaampia.
     
  8. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Jotenki sotii ainakin minun järkeä vastaan et 1000 nelari ja 600 kakstahti pitäs painia samassa luokassa ::)
     
  9. wolle

    wolle Speedot '15

    Mietin ihan samaa, mutta noinhan se on sm-kisoissaki...vaikia niille on omaakaan luokkaa keksiä. Tehot aika samoissa kumminki 600 vakiokilpurin kanssa.
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Olen itsekin samaa mieltä, on vain Yamin edustajat onnistuneet lobbaamaan hyvin asiasta päättävien keskuudessa. Kuten tuloksistakin näkee, ei tuo 600ccm luokka ole oikein istuva, tai ainakin sitä pitää todellakin verrata 600ccm vakiokilpureihin kuten Wolle totesikin. Normi kelkoista 800 härpättimet on se oikea vastus.
     
  11. Masai

    Masai Well-Known Member

    Mitä noita tuloksia miettimään. Kuhan nyt vain sais sitä videoo näkösälle. Kun en millään jaksa omaa kameraa hakia autosta että vois kattoa miten tyhmältä omat ajot näytti :D
     
  12. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Turhaan täällä inistään niistä tonnisista 600 luokassa, kun se 600 on edelleen nopeampi (kiihdytyksissä)
     
  13. J-Max4

    J-Max4 Polaris Assault Rmk 2014

    Joo ei otettu tota nytroa huomioon kun tarkasteltiin tuloksia. Muihin 600:n kaksitahtisiin minä omaa kelkkaani vertasin. Ja nämähän eivät olleet kisat niin mitään luokkia ei ollut. Eikä voittajia ja häviäjiä. Tuloslistassa oon kolmantena ja tuossa ryhmäkuvassa kelkka on sun nytron vieressä. http://www.zone-c.org/gallery2/19270-2/DSC_0697.JPG
     
  14. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Näin on, ja hyväkin että kaikki on vain yhdessä nipussa, pääasia että kelkka saa liikuntaa kesälläkin. Harmi että itse olin kuumeessa, alkaa kyllä jo helpottaa. Paikka kisoille oli mielestäni hyvä, tuonne on helppo osata kun on heti isomman tien vieressä. Pysäköintitilaakin oli riittävästi.

    Mutta, pitää sinulla olla voimalinja hyvin säädettynä kohdilleen notta kelkka tuolla koneella rykii noin hyvin. Tosin, mitä muistelen tuon koneen dynokäyriä nähneeni, on siinä enemmän tehoa kuin mitä siitä ilmoitettiin.
     
  15. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    +muut osien vaihdot ;)
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, nyt kotisivujeni etusivulla on linkki pieneksi pakattuun videoon, se ainakin toimii näin pahimpaan hätään...
     
  17. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    jaha, komeesti on kulkenu Ravi-Revi veliesten doot :)
     
  18. Juhhi

    Juhhi AC M8000 HCR -15

    tais kumminkin minulla olla kovin aika ja loppu nopeus. 5.921s ja 139kmh
     
  19. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Siinä taas vaatimattomuus kukoistaa... ;D

    Hyvin kyllä kulki Ravi-Revit...
     
  20. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Nyt kotisivujeni etusivulta löytyy linkki vähän suurempikokoisen videon katseluun. Kuka osaa neuvoa minua videoiden koodaamisessa, miksi tuo video "häntii", sitä ei kuitenkaan alkuperäisessä ole näkyvissä ???
     

Suosittele tätä sivua