Koska viimeksi näit poliisin reitillä/uralla

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Leader Dog, 24/1/08.

  1. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Sen mitä täs on ite kolmisen vuotta harrastanut niin yhen ainoon kerran olen nähny ja silloinkin juotiin kaakaota viereisissä pöydissä Lapintuulella. :D
     
  2. Svelo

    Svelo Ski-Doo Renegade X-RS 900 ACE Turbo

    Noin kolme tuntia sitten Ouluntulli-Muhos välillä... ;D
     
  3. jussir

    jussir Guest

    En minäkään.
     
  4. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Empä oo minuakaan koskaan tullu vastaan..
     
  5. wolle

    wolle Speedot '15

    2007 maaliskuussa. Olin työhommissa ja kaks poliisia liikku kelkoilla...huomasivat minut (200m reitiltä sivussa) ja tulivat juttusille. Asiallista raatia oli ja kovasti utellivat "erittäin sallaisesta työstä" jota olin tekemässä ;)

    ps. toinen poliiseista oli nainen...eikä ollu tyylistä päätellen kovin paljoa kelkkaillu aikasemmin, mutta silti :-*
     
  6. ||jani||

    ||jani|| Peltosilla mennään

    eipähän noit oo näkyny..
    Ja jäällä eikös voi ajaa kelkalla ilman korttia jne kuhan ei oo yleistä tietä tai kelkka reittii ylittämässä/menossa ???
     
  7. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    voi ajaa mutta edellyttää 15vuoden ikää.
     
  8. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Sillon kaaaauan sitte nuoruudessa, sillon ,ko oli vielä lunta talvella :mad:
     
  9. JariTapani

    JariTapani Guest

    Tänään näky paikallinen partio
     
  10. Leppis

    Leppis Entinen retkikelkkailija

    Näin on, viimetalvena papalle kirjallinen huomautus kun pojan poika 13 v ja 175 cm, ajoi pappa takana. Olisi pitänyt olla papan räpylät lähellä hillittimiä. Näin sanoi sinitakki kun lätkäsi lapun kouraan ja alko kysellä reittiä huoltoautolle tankkaamaan.
     
  11. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Ei oo koskaan tullu kelkkapoliisit vastaan reitillä, tai reitin ulkopuolella.
     
  12. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Yhen ainoan kerran oon nähny. Vuosi tais olla 2004.
     
  13. Onnela

    Onnela Well-Known Member

    Ikinä en oo nähny! jospa sitä hiihtolomalla ???
     
  14. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    1/07 Kuusamosta Rukalle ajaes puhalluttivat 2 kertaa... Ja nollaa näytti... :p
     
  15. EduX

    EduX 146" 9R

    Kerran oon nähny, sekin Ylläksellä.. Olin 7-vuotias ja ajoin pollen 120cc pikkukelkalla reitillä vastaan ;D Kättä se vaan heilautti, ei ollu moksiskaa ;D
     
  16. samu88

    samu88 rm-z 450

    ikinä oo missää nähny. :D
     
  17. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Levillä viime vuonna, sillon ko siellä alkaa turistit ja lomalaiset liikkuun niin kelkkapoliisejaki joka nurkila.
     
  18. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Tänään tuli Lapintuulen pihalla kytät maijalla poriseen niitä näitä. Kyseli reittien kunnot ja paljonko on tullu ajettua. Lähtivät sitten pois vaan siitä. Ensimmäistä kertaa noin asiallinen tapaaminen poliisien kanssa.
     
  19. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    tänään... lainio-levi välillä...
     
  20. TWR

    TWR AC ZR 8000 137" Ltd -16 (black)

    Kyllä te saatte olla rauhassa reitillä, viime vuonna tuli sakot kun ajoin 20m ojassa reitille,kelkkapoliisit vilkut päällä perään.
    + pari kertaa puhalluttanut + merivartiostosta pari kertaa, ja tämä vaasassa, missä ajokausi on 2-3kk.
    Tänä vuonna en vielä kertaakaan kun kausi ei oo vielä alkanutkaan.
     

Suosittele tätä sivua