Kuka tietää 670 raven suuttimista

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä AlEkS1, 28/2/07.

  1. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Eli oisko vika suuttimissa kun polttaa aina tulpan samalta puolelta. ???
     
  2. Cobraer

    Cobraer Lynx Cobra touring -96 *Tuned*

    Mulla ihan samaa vikaa omassa 582cc (!) Cobrassa, ajatko tarvike tulpilla (saa huoltoasemilta) vaiko "oikeilla" tulpilla (saa autosähkö liikkeistä)? itsellä vika on hävinnyt noilla "oikeilla" tulpilla, mutta en sinänsä usko että se on korjaus vikaan. Mulla menee aika oikean puolimmainen tulppa penkin puolelta katsottuna.

    Olen miettinyt että voisiko vika olla kipinän antajassa, mikä hitto oikeasti onkaan, mutta kaikilta keltä olen kysellyt, eivät ole osanneet vastata suuntan eikä toiseen.

    Jos joku tietää miten asia korjataan, niin kiitollisia ollaan täälläkin päin.
     
  3. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Hmmm ::) Miten määritellään tarvike tulppa ja oikea tulppa ??? Ngk:t ja densot on minusta ihan hyviä tulppia ja niitä saa jokaiselta huoltoasemalta täällä päin.Ja niitä taidetaan myydä myös autokorjaamoissa ::)
     
  4. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Meneekö ajon alussa vai vasta myöhemmin? Oikea lämmitys käyttö on kaiken a&o...sitten voi olla semmosta vikaa, että ryypyn mäntä vähän jumittelee.
     
  5. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    hajoaa vasta kun on ajanut jonkin aikaa eli ei heti käynnistyksessä.
     
  6. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Mulla 583:nen hajoittaa tulpan vasemmalta jos on antanut liikaa ryyppyä koneelle käynnistyksessä. Ei pimene heti vaan vasta jonkun ajan ajettua.. Eiköhän ne ole ihan samoja tulppia joka liikkeessä, merkki se vain vaikuttaa..
     
  7. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Ei ollu vika suuttimissa, vaan siinä että tulpan johto ei ollu kunnolla kiinni hatussa eikä saanu kunnon kipinää.
     

Suosittele tätä sivua