Kuljetussuojat suksiin

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä An-ti, 7/8/14.

  1. An-ti

    An-ti Pro rmk

    Olisko ideoita?

    Suksiin pitäs kehittää jonkunlaiset suojat ettei ohjarit raapis kärryn pohjaa rikki. Pitäs tietenki olla helpot käyttää. Ongelma on se että kärryn pohjan suojaksi ei voi laittaa mitään lisä levyja kun pohjassa on kiinnitys koukkuja paljon ja kelkkojen määrä kärryssä vaihtelee 2-4 nii ei ole aina nuo sukset samalla kohtaa.
     
  2. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Kuljetussuojat suksiin

    Umpinaiset suksimuovit, mihin tempasee jotkin pikakiinnitysremmit tms. Ittellä ollut jo usiamman kerran mielessä, mutta ompahan jäänyt tekemäti...
     
  3. H-pux

    H-pux SBA 650

    Vs: Kuljetussuojat suksiin

    Minä olen käyttänyt minisuksia, pitkä irtoremmi takimmaisista kiinnikkeistä suksen yli ja kelkka kyytiin. Ei tyylikkäin mahdollinen ratkaisu, mutta mulle riittävän hyvä. :)
     
  4. An-ti

    An-ti Pro rmk

    Vs: Kuljetussuojat suksiin


    Tuo minisuksi vois olla toimiva.

    Sen verran vielä että mietinnässä on siis edullinen ratkaisu kun noita kelkkoja voi olla 2-4 kuljetuksessa ja aina ne ei ole samat kaverit kun on kyydissä nii pitäs olla itellä suksensuojat useampaan kelkkaan. Siksi nuo suksimuovit on pois luettu vaihtoehto kun on turhan kalliit.
     
  5. Laphis

    Laphis Well-Known Member

    Vs: Kuljetussuojat suksiin

    Vanahoista liukumuoveita veistääpi ohjarin kohille. Tulee pienet ja helposti hukkuvat.
     
  6. znood

    znood Guest

    Vs: Kuljetussuojat suksiin

    Alumiinia tai muovia karryn pohjalle ?
     
  7. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Kuljetussuojat suksiin

    Miksei sit vaikka 6mm vesivaneria..
     

Suosittele tätä sivua