Kuomun värisävykoodi

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Jope, 16/8/06.

  1. Jope

    Jope arctic-cat zr500

    Pitäisi ostaa saman sävyistä maalia kun kuomussa, mutta värin sävykoodi ei ole tiedossa. Tietääkö kukaan ?
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Catin koodia en tiedä, mutta joku volkkarin (kuplan?) sävy on lähes 1:1.
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mustiin Firecatteihin ainakin Toyota Super Black.
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Avatarista päättelin kysyvän vihreää. Tuo musta on aika helppo, tutun automaalarin mukaan on vain yksi musta, siihen sitten hileet yms.
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jaa, voi hitto. Mulla on autossa ainakin kolmea eri mustaa. :D Olis ehkä pitänyt uskoa sitä tuttua automaalaria... ;D

    Catin vihreä ei ole muuten joka vuosimallissa sama. Esim 04-06 Snoproon vihreä on himpun tummempaa kuin vanhempien Cattien
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Siis tarkoitin tuota perus mustaa sävyä, esim. vaikka (hatusta vedettynä) Fordissa käytetty musta ja vaikkapa Toyotassa käytetty. Tuo perussävy pitäisi siis olla sama kuin mulla Thunderin kuomussa, tai sitten ei ::) En mie tiiä, seku huaraan vaan täällä ;)
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    En minäkään tiedä mitään nuista maalaushommista. Tehhään happosesta niin ei tarvii maalata. ;)
    Kaiken järjen mukaan se on kyllä totta, että mustan väri on musta ja loput on lisäaineita sitten.
     
  8. Jope

    Jope arctic-cat zr500

    Vihreetäpä hyvinkin.. eikö kukkaan tiijä ?? Kaipa sitä joutuu volkkarin värejä kattelemaan..
     
  9. Lääkäri

    Lääkäri Well-Known Member

    Mulla ainakin -01 mallisessa kävi joku Opelin väri.Viet kuomun johonki automaalaamoon tai maalikauppaan,niin eiköhän niistä jotain apuja löytyne. ::)
     
  10. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    Tänään soittelin Sumekolle ja kysin josko olis värikoodia olemas tarttis itekin maalia.. mut myyjä sano että ei oo koodia,
    pitäs mennä johonki auto maali kauppaan mennä kyseleen
     
  11. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    kysy vain että onko kawasaki NINJAN maalia. se on just sama väri ;D
     
  12. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Pitääkö tuo Kawan värijuttu oikeasti paikkansa?
    Jos, niin minkävuoden malliin tuo vihreä sopii? Jos kerran eri vuoden malleissa on sävyero?

    mikko
     
  13. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    joo kyllä. mun kaveri oli käynyt kysymässa jossai maalaamossa. :) ja se maalasi oman kypärän. ja se on kyllä samanvärinen kun CATIT. en tiedä vuosimallia mihin se maali sävy käy, luulen että kaikkiin jossa ei ole maali haalistunut ;D
     
  14. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    No, pitääpäs sitten kysellä Kawan maaleja..
    Kiitoksia tiedosta.

    -mikko
     
  15. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    ;)

    joo;)
     

Suosittele tätä sivua