kuomuun uudet yksilölliset tarrat

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä yamahahihhuli, 27/9/11.

  1. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    vinkkejä kaivataan mistä sais tilattua mittatilauksena kelkkaan uudet tarrat ja mielellään omalla idealla?nyt pitäs lynksi saaha päällystettyä uudelleen!
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    http://www.kaiverruskallio.com/

    Tuolta itse teetin vanhaan lynxiin tarrat ja suhteellisen halvat oli. Muistaakseni jotain 30€ makso sellaiset 30cmx20cm tarrat kaks kappaletta.
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    Luulis että melkein mikä tahansa tarratehdas vois tehdä? Viet keulamuovit malliksi ja kysyt saako ne niistä mitat otettu. Jos onnistuu ni ei muuta ku piirtää. Dollarin kuvia meinasit laittaa?

    Tai pyyhkäse se pahimmasta risukosta läpi jonka löydät. Jo on erinäkönen. ;)
     
  4. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    tässä ite vastaan kun huomasin et kelkkalehti no.1,2011.sivu 34 löytyy juttu firmasta nimeltä playbike.lähetin s.postia ja soittelinkin sinne niin taitaa olla kaikkein helpoin konsti kun saapi suoraan kelkan muotoset tarrat,ei tarvii alkaa leikkaileen ja sovitteleen.firmasta löytyypi perus juttuja mut voi myös itse vaikuttaa suunnitteluun.suosittelen.tässä itse juuri sorvaan mieleisiä heidän kanssaan.mutta jos erillaisia mahdollisuuksia löytyypi niin varmasti muitakin kiinnostaa yksilöllinen kelkki.inffoa vaan tänne kaikkien luettavaksi!! ;D ;D
     
  5. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    kurkkaa VARUSTEET ja sivu 2 otsikko "tarrasarjoille kysyntää"
     
  6. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    Saattaa olla tollanen kelkan muotoinen tarra aika veemäinen liimaa. ;)
     
  7. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    onhan tässä vielä aikaa eka lumiin. ;) ;)
     
  8. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: kuomuun uudet yksilölliset tarrat

    Ainahan voi itse tehdä grafiikkaa ja lähettää ne vaikka Playbikeen, varmasti osaavat sommitella ne valmiina oleviin sapluunoihin.
     

Suosittele tätä sivua