Kurun ja Virtain sprintit

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä A.P, 23/1/09.

  1. rampulat

    rampulat Active Member

    JOS nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Kiteellekin on SM sprinttiä anottu.. se ON varmasti lumivarmempi paikka kuin pohjanmaa!? vai mitä??
    Kelkkailu jäällä on vähän niinkuin jalkapalloa kiekkokaukalossa.. ainakin minun mielestä, ja tuskin olen yksin tätä mieltä!?

    Se siitä mussuttamisesta, ettei kisoja järjesttäisi muualla!!!!!!!!!!!
     
  2. rampulat

    rampulat Active Member

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=25929.0

    ..ja pelataanhan sitä jalkapalloa suossakin;)
     
  3. SnOOzE

    SnOOzE Well-Known Member



    Jos oikein muistan niin viime vuonna ajettiin kiteella kaksi osakilpailua. Eihän sprinttejä voida joka vuosi ajaa samassa paikassa kerran järjestäjiä on. Eikös se oo pöhlön hommaa jos järjestetään kisat aina samassa paikkaa ja tapetaan muut kerhot ketkä kisoja myös haluavat?

    No minusta hyvä että on vaihtelua. Jos ens vuonna kiteella sitte sm-sprintin merkeissä?
     
  4. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    viittasin tuolla sallan ja kemijärven kisoja. enkä minä mikää kisajärjestäjä oo. kivempi olla viivalla =)
     
  5. savisalmi

    savisalmi Member

    Jos näille Sprinteille halutaan lisää julkisuutta ja sitäkautta lisää osallistujia ja ehkä ponssoreitakin, niin se edellyttää, että kisoja järjestetään myös siellä missä on enemmän ihmisiä. Jotta kisoja voidaan järjestää Kuru-Virrat leveysasteilla pitäisi Moottoriliitossa ymmärtää se, että näillä alueilla se lumivarmin aika on helmi- maaliskuun vaihde. Eli etelän kisat silloin kun se on olosuhteiden puolesta mahdollista. Itä-ja pohjois-suomessa sitä lumivarmenpaa aikaa on paljon pidempään.
    Ensi kaudelle kun kilpailukalenteria rustaa pitäis ottaa järki käteen, kyllä niitä järjestäjiä löytyy etelämmästäkin, mutta jos ne annetaan aina mahdollisemman huonoon aikaan niin ne loppuu melko pian.
     

Suosittele tätä sivua