Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Kypäräkamera

    No tuli sittenkin taloon tuo gopro hero 3+ Black edition. Kaipa tuo ihan hyvä on. Kaukosäätö joutaa myyntiin...
     
  2. _sakke_

    _sakke_ Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Kumpaa takakantta olette goprossa käyttänyt reittejä kävin pätkyttään sen vesitiiviin kannen kans nii eihän sitä suhinaa mikä ajoviimasta tuli kuuntele hullukaan oisko se avoin parempi kun ohjeissa luki et se avoin <100mph ja se umpinainen > 100mph

    Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
     
  3. Laplander

    Laplander Just A Member

    Kypäräkamera

    Unpinaista kait kannattaa reittilätkytyksessä käyttää..
    Unpisrelleissa päästelly tuolla avokannella ja onse luntaki nähny ja hyvin pellaa
     
  4. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Kypäräkamera

    Jokuhan se suositteli sitä karvaa siihen takakanteen mikin eteen. Kangas liikkeestä ei pikku suikale maksa juuri mitään ja riittää vaikka useempaan goproohon.
     
  5. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Haidi hou.

    Mitä kaikkia vempelettä sitä tarttee jos alakaapi filimihommia, Tuomonen gopro hero3 adventure black edition ois kiikarissa. Jos kypärään laittaa kiinni tai sitte kelkan keulaan niin tarvittavia hiluja mitä pittää ostaa?
    ilimeisesti pystyy kännykällä ohjailee jos on wifi, esim samsungin s3 galaxyllä.
    Sellailin topikkia läpi mutta oli niin hajanaista ni osannu ja jaksanu alakaa kaivelee.
    Yksinkertasesti yksinkertaselle. :)

    Tuosta kamerasta, onko passeli näin alakajaiselle?

    Olisko tossa pakkauksessa kaikki tarvittava?

    http://www.verkkokauppa.com/fi/product/11817/djxhs/Monkeypod-Universal-mounts-KIT-tarvikepakkaus-action-kameroi
     
  6. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    kallis ku prkele.. tuohon rahaan saa ebaysta jätesäkillisen melkee noita kiinnnikkeitä. kannattaa vaikka ajankuluksi selata ebayn tarjontaa... varsinki jos malttaa oottaa toimitusta. ite tilannu noita perus kiinnikepohjia..muutamat jalkasetit.. yhde pidemmän varren.. toisen kotelon varren nokkaan jne.. haku sanoina vaikka gopro mount arm.. jne.
    Jokku oli jostai suomipuljustaki noita kiinan kiinnikkeitä pienemmillä riistoilla ostellu.. digitarvike tms??
     
  7. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Joo niin minä vähä aattelinki että maksaa tietenki enempi ku missää muualla. JOs tässä kesän aikana ens talaveksi hommailee niin ei oo kiirusta ainakaan. Toi kamera on vähän semmonen ku on niin monenlaista goprota jo olemassa ja tiiä aina onko se kallein paras ja jne...???
     
  8. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Kypäräkamera

    Osta sony. Helppo käyttää ja on hyvä. En edelleenkään löydä tuosta yhtään huonoa puolta go prohon verrattuna (paitsi halpa hinta) :D ... Akkukin tuntuu kestävän hyvin pakkasellakin. Mistä muuten tällähetkellä halvin as-15 suomalaisesta verkkopuljusta? Liekkö se cash back vielä voimassa?
     
  9. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Jos gopro on pakko saada niin black tai black+. Jos halvempaa niin sitte sony joka on samaa sarjaa tuon blackin kanssa.
    Itse ostaisin Sonyn jos uutta kameraa pitäs nyt hankkia.
     
  10. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Jaa no sehä vois ollaki- Jos on jotain suosituksia sonyn kameroista niin pistäkee linkkiä kehiin. Ja samalla niitä härveleitä jolla saa kiinni sitte kameraa kypärää ja jne.. :)
     
  11. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Kypäräkamera

    Mulla ja parilla kaverilla on nuo as-15. Ei oo kyllä kukaan haukkunu kellä näitä on! Aloitus pakkauksessa tulee piuha,kamera akkuineen, 60m asti vesitiivis kotelo, ohje, 2 kiinnikettä (kupera ja tasainen, tuon kuperan länttäsin kypärään ja hyvä tuli. Puhelimen saat kakeksi vaan eipä sillä mitään tee jos kameran nappi on käden ulottuvilla ja ei ole tarvis rassata asetuksia kesken leikkien, onnistuuhan niitä toki rassata suoraan siitä kamerastakin. Tippumisen varalle on narulenkki kotelossa, go proon joutuu ostamaan sen lisävarusteen missä on koukku.

    Ainakin syksyllä kosteilla keleillä oli enskatessa tarpeellinen lisävaruste nuo kosteuden poisto laput koteloon kun meinas huurua kehittää pitkien kuvauksien aikana, ite tilaisin suoraan ne laput niin eipähän mene hyviä lippoja hukkaan jos onkin linssi huurussa. Nuita lappuja lukuunottamatta siis mennään aloituspakkauksella, kymmeniä tunteja kuvattu enskaa, kelkkailua, penskojen sukelluksia veden alla, penskojen ajoja yms.

    En toki sano ettei go prot hyviä ole, en vaan tajua että miks pitäs vastaavasta vehkeestä maksaa yli tuplahinta. Vissiin rahamiehet erikseen ;)

    E: Onhan sonyyn nuita sarvikiinnikettä yms tarjolla, en ole niitä tarvinnut niin ei ole niistä sen enempää faktaa...
     
  12. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Ok- Kyllähä sitä on aina sonyn laatuun luottanu niinkin kun kotona on kaikki elektroniikka sonya. Paitsi tietokone. Ja hyvin on pelanneet.
    Mistä ostit tuon kameran setteineen? ja paljonko kustansi?
     
  13. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: Kypäräkamera

    Itellä tuo Sony AS30v. Viime talvena oli GoPro Silver. Hyviä on molemmat, Sony pitää mielestäni virran paremmin ja ääni on nauhoituksessa kotelossa mulle sopivampi. Ja stereo, en muista, oliko Silverissä?
    Samoin GoPron muotoilu on luvalla sanoen vanhahtava, liekö retroa tavoiteltu. Neuvostoliitto tulee mieleen ja penskana oli niitä pilailuvesipyssykameroita samoissa kuorissa ;). Mutta se lienee toisarvoinen seikka, jos vaan muuten asiansa ajaa.
    Alykännyä (Android) ja iPadia oon käyttäny ohjaimena, kun siinä on se hyvä, että näkee mitä kuvaa, eli kameran asennon jne.
    Tuon Sonyn tilasin Pixmaniasta.

    Tommosia oon tilaillu lisäksi. Nuo linkit vaan esimerkkinä, eli voi varmaan olla parempaa ja halvempaakin tarjolla:
    Lisävirtaa:
    http://www.ebay.com/itm/130843127730?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
    Veneen kaiteeseen kalastushommiin, eli uisteluun, fillariin jne.
    http://www.ebay.com/itm/181267217818?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
    Autoon:
    http://www.ebay.com/itm/181267217818?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
    Mihin vaan, vaikka päähän ja tuon kikaleen saa vaikka kypärän lasien remmiin halutessaan. Tuo sivulle asennus on monesti plussaa siihen pään päälle juttuun verrattuna:
    http://www.ebay.com/itm/230938605059?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
    Monopod:
    http://www.ebay.com/itm/230938605059?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    Skeleton- kotelo on vielä tilauksessa ja tommosta rannekakea oon miettiny:
    http://www.sony.net/Products/di/en-us/products/p76w/

    Ja mielenkiinnolla oottelen tätä mallia:
    http://www.sony.net/Products/di/en-us/products/me3d/
     
  14. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Kiitos paljon tuosta sonyn vinkkaamisesta. :) Taitaa lähtiä tilaukseen. On se sen verran edullisempi ku nuo goprot. 200 eurolla saapi jo ite kameran ja mukaan tulee
    Ladattava akku: NP-BX1
    USB-kaapeli: mikro
    Editointiohjelma: PlayMemories Home
    Vesitiivis kotelo
    Tarrakiinnitys
    Tietenki noita kiinnitys hommeleita saapi lissää hommailla.
     
  15. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Kypäräkamera

    Hinnasta päätellen meinaat tuon as-30 tilata? Siinä as-15 verrattuna pienempi koko, siitä eniten plussaa normi käyttäjälle. Niinkun todettu ennenkin niin nuo gps monelle aika turhia kun akkua vaan vetää huimasti... Mut ostahan sony, en usko että tulet katumaan otit kumman mallin tahansa 8)
     
  16. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Tämmänen :)

    http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/hdras15b-hd-action-kamera-2360311--malli

    Onko se paras kiinnittää tuohon kupärän sivuun, ja millä kiinnikkeellä sen saapi siihen parraiten?
     
  17. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Kypäräkamera

    Saakai nuita halvemmallakin tuota mallia... Mulla on kypärän päällä, kaverilla sivussa lasien remmissä kiinni. Laajimmalla ei juuri eroa että kumpi parempi, maku asioita osittain. Nuilla mukana tulevilla saat vaan sinne kypärän päälle, enskassa mulla ois tuo menny jo säleiksi sivulla kun tullu lipotettua...
     
  18. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Kypäräkamera

    Niin oliko sulla just tuo as15 malli? En minä kyllä löytäny halavempaa ku tuo 199 ekua. Kerro ihmeessä jos on jossain halvemmalla :)
     
  19. Anonyme

    Anonyme Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Hintaseurannasta vilkasin halvin jotai 170€. Ei oo pitkä aika (jolloin olisin itsekin kyseisen kamppeen ostanu) ku tarjouksissa sateli tyyliin 150€ + sonyn cashback tarjous, eli abouttirallaa 120€. Noh, tilasinhan minä sen, mutta Markantalossa sit kustiin se tilaus ja jäinpä ilman.
     
  20. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Kypäräkamera

    Joo mulla tuo as15. Vähän aikaa sit oli tosiaan paljon nuita tarjouksia, kampe vanhenee niin hinta kasvaa ;D. Jos on pieni hintaero tuohon as30 niin sama ostaa Se..

    E. Ostin oman prismasta loppukesästä hintaan 250e ja mukaan tuli kuljetusboksi, en pitäny pahana sitäkään hintaa tuosta kamppeesta.
     

Suosittele tätä sivua