Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. tuzeez

    tuzeez Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Tuossa tuli könyttyä ContourHD päässä, olin aivan varma että kamera meni tuossa rytinässä pas*aksi muttei mennyt. Tiedostokin säily ettei tärähdys vioittanut sitä. Alempana viteo jos kiinostaa katella kun keräilen ihtiä hangessa ::D

    http://www.youtube.com/watch?v=pnMAPbiZ5gU&context=C3543025ADOEgsToPDskIDXPpb0t1k6qQ_6D4zPNeO
     
  2. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Kypäräkamera

    Onko kokemuksia Drift HD-kamerasta? Tuli sellainen ostettua. Muuten hyvä mutta ei mene päälle pakkasessa! Palautan koko vehkeen jos ei ala pelaamaan kunnolla. Kaikkea sitä tuleekin ostettua.
     
  3. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Kypäräkamera

    Nonni tuli kortti vaiheltua 10-luokan tekeleeseen ja vika vain "muutti muotoaan". Kerkesin eilisen aikana neljä pientä testipätkää kuvata, joista kolme rullasi läpi, mutta yksi tilttasi ao. tavalla:
    http://vimeo.com/36646795

    Eli kertokeepa bittinikkarit, voiko tuosta päätellä mitään vikalähdettä sen perusteella, mitä 3 minuutin kohdilla tapahtuu? Kortti ja akku siis vaihdettu. Sisätiloissa teki myös semmosta, että tallensi vain mustaa eikä ääniäkään kuulunut. Enää ei ole vetänyt kesken tallennuksen poikki, mutta mänöö tommoseksi mössöksi... :'( Jätänkö kairaan seuraavalla reissulla vai....?
     
  4. black_cat

    black_cat Rngd X

    Vs: Kypäräkamera

    Hyvin on pelannut, myös 15 asteen pakkasessakin.
     
  5. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    No mulla oli täysin vastaavaa ongelmaa gopro heron kanssa.. Oli 16gb 10 luokkanen kortti ja sai ehkä sen 5min kuvattua ja jumiin meni. Noh tästä suivaantuneena ( ;D ) tein tälläsen liikkeen; kaivoin hyllyn perukoilta HUOM!! nokian micro sd kortin 4gb ja 4 luokkanen siihen adapteri ja kameraan. Testi lenkkinä ajoin n.20min siirtymän ja kamera kuvas moitteetta koko tapahtuman. Hiukka vajaa 2gb oli videon koko ja kuvanlaatu hyvä. Johtopäätöksenä vedin että kortissa jotai häikkää. Ajattelin koittaa alustaa ton 16gigasen kortin koneella ja kattoa onko mitään vaikutusta..

    Edit: niin siis mulla kun veti kamera jumiin niin sitä videotiedostoa ei löytynyt kortilta mistään.. :eek:
     
  6. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Kypäräkamera

    Minäki olen kyllä jo 2 kortilla kokeillut ja ongelma vain hieman muuttanut muotoaan. Kingstoni on ainakin tuo nykyinen. Oishan noita vielä pari 2 gigasta joilla testata, mutta mutta.... :-\
     
  7. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    ootko koittanut alustaa sen kortin? mä tein tohon 4 gigaseen alustuksen heti kättelyssä. Jotkut sanoo että se auttaa ja jotkut sanoo ettei mitään vaikutusta. Mutta eihän se maksa vaivaa alustaa sitä.

    Nii ja kingstonin kortit on kyllä (käsittääkseni) hyviä kortteja.. ::)
     
  8. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Kypäräkamera

    Onnistuuko korttia alustaa, kun se on kameran kautta kytkettynä? Mullon läppärin kortinlukija ilmeiseti sökö, kun viimeeksikin sai kortin kaivella pinseteillä pihalle eikä se sitä edes tunnistanut. Olen aina vaan tyhjännyt kortilta videot siirron yhteydessä sillä siirto-ohjelmalla.
     
  9. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Kyllä saa. Oletan nyt että sul on windows käyttöjärjestelmä. Eli työpöydältä käynnistä valikko auki--> tietokone--> sieltä pitäis löytyä siirrettävä levy (e,f,g tai joku muu) jos ei oo mitääm usb tikku tai muuta kiini ni sen pitäis olla ainut. Sitten oikea klikkaus ja siinä pitäis olla kohta alusta ja siittä sitte. Saikohan tuosta mitään selkoa.. ::)
     
  10. Pekkeri

    Pekkeri Lynx 59 Yeti -13

    Vs: Kypäräkamera

    Tuli kokeiltua tuota Hero2 kameraa. Kuvan laatu kuvattu 1080...http://www.youtube.com/watch?v=5Ye2fQXv2dg
     
  11. Methanolic

    Methanolic Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Pistä purevampaa suksea alle niin ei nuo männyt tyy syliin (2:09)... ;D

    Hyvän näköstä pätkäähän tuolla saa kuvattua.. Omakin Hero2 näyttäis olevan Matkahuollossa..
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: Kypäräkamera

    Huomattava ero vanhaa heroon. :)
     
  13. Pekkeri

    Pekkeri Lynx 59 Yeti -13

    Vs: Kypäräkamera

    Joo sukset on per****tä..powderit pitäs alle laittaa. Kuvan laatu kyl yllättävän hyvä, aurinko kelillä varmaan vielä makiampi ku valoo enempi.
     
  14. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Tuli tilattua GoPro HD Hero 2 Motorsports Edition :D
    Mut nyt alkoi arveluttamaan oman läppärin tehot muokkaamaan 1080 videoita.. Läppäri ois tuollainen http://www.vertaa.fi/kannettavat/acer/aspire_timeline_5810tzg_414g64mn/specs.rhtml
    Kertokaa joku viisaampi riittääkö tehot vai joutuuko vielä konetta päivittämään ???
     
  15. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    täytyypä sanoa että helvetin paska maku on tuosta goprosta. Oon nyt ajellu se mukana n.20h ja oon saanu kaks videota ulos tuosta laitteesta. Yhteensä noin 20min videota. Joku mättää ja rajusti.
     
  16. Vasko

    Vasko Äxxä Summit -14

    Vs: Kypäräkamera

    Tätähän sie kysyit??
    http://gopro.com/3d-hero-system-tech-specs/
     
  17. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    Vs: Kypäräkamera

    Kuulostaa siltä, että et osaa käytää laitetta. Lue käyttöohjeet.
     
  18. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    ;D kyllähän oon puinu pari sivua aiemmin tätä ongelmaa, en usko että on käyttäjässä vika jos kamera ilmottaa kuvauksen alkanisesta niinkun kuuluukin mutta hetken ajon päästä kun tarkistaa kameraa ni se on vetäny jumiin niin ettei ala toimimaan muuten kun ottamalla akku irti. Sen jälkeen tulee sos ilmotus ja saa EHKÄ korjattua osan videota. Kyllä vika on nyt kamera/muistikortti. En minäkään näitten vehkeitten kanssa ensimmäistä kertaa pelaa. ::)
     
  19. Pekkeri

    Pekkeri Lynx 59 Yeti -13

    Vs: Kypäräkamera

    Ootko päivittäny firmwaren? En oo katellu gopron sivuilta onko uutta päivitystä tarjolla.
     
  20. janituz

    janituz Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    onhan nuo koluttu, ei oo tarjolla päivityksiä.
     

Suosittele tätä sivua