Kysymyksiä Indystä

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä -JsL-, 31/12/07.

  1. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Elikkäs tuli tässä mieleen päivän ja illan mittaan lisää kysyttävää tosta 500:sta indystä. Elikkä näin aluksi että mikä olisi sopiva kierros alue tyhjäkäynnille kun nyt on 1800-2000 ja ainakin omaan korvaan kuulostaisi vähän liian kovalta. Olen säätänyt sen siihen kun alunperin ei käynyt tyhjäkäynnillä ollenkaan ja nyt on nuo kyseiset lukemat mittarissa että pitäisikö säätää pienemmälle vai jättää tuohon. Ja toiseksi että kuinka korkea harjanen matto kyseessä olevassa laitteessa mahtuu pyörimään. Nyt alla joku 25mm aika loppuun kulunut matto jolla tämän talven kyllä ajaa mutta kesällä voisi vaihtaa uuteen korkeampi harjaseen mattoon. ;D
     
  2. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    eikös tyhjäkäynti kierrokset ole vähän maku asia eikä kelkkaa nyt turhaan kannata pitää tyhjä käynnillä..
    ainakin kaverilla oli indyssä 32 matto ja hyvin sopi pyörimään
     
  3. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Kuomussa pitäis olla tarra jossa kerrotaan suositellut tyhjäkäynti, kiinniotto ja max rpm.
    Eli kuomu auki, siellä jossain pitäs se plakaatti löytyä. Siinon kans tehtaan vakiosuuttimet jne.

    Aika korkeella kyllä tyhjäkäynti on, joku 1000-1500 passeli? Tosin kiemuramittareissa on se plusmiinus 200rpm heitto että ei se niin nöpönnuukaa ole :)
     
  4. eliäs

    eliäs Guest

    mulla omassa tuossa xc sp (600) niin noin 1600. ::)
     
  5. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    ja onko tuosta nyt niin tarkkaa kun en omaani kelkkaa kyllä pidä koskaan yli puolta minuuttia tyhjä käynnillä mutta ei se kiva ole jos huutaa koko ajan ;)
     
  6. -JsL-

    -JsL- Lynx R-evo 600sdi

    Joo elikkäs tänään säädin seosta hivenen rikkaammalle kun olin sitä säätänyt aiemmin ja 2000 kun kiersi tyhjäkäynnillä niin arvelin että on liian laihalla. Varmuudeksi nyt säädin pikkuisen rikkaammalle niin ei ainakaan riko konetta sitten. Nyt kiertää 1500 ja kuulostaa paremmalle.
     

Suosittele tätä sivua