Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä EeTekki, 4/1/10.

  1. lumikko

    lumikko Well-Known Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    ja sillä on täysi mahdollisuus osallistua karstulan EM: ään kun kelkan malli ja koko ihan mikä vaan, kunhan vaan vakio sarjatuotantopeli

    siterataan vähän Memmua:

    Mitä Karstulan EM-kisaan tulee, niin siitä olen LadyK:n kanssa ehdottomasti samaa mieltä! Eiköhän kerätä Suomineidoista oikeen leveä eturintama ja lähdetään YHDESSÄ joukolla Isänmaatamme puolustamaan!!!
     
  2. matti.

    matti. www.tanninenracing.weebly.com

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Anteeksi Arvon Ladyt!
    Toivottavasti en ole pahoittanut mielipiteilläni kenenkään mieltä, se ei ole todellakaan ollut tarkoitus.
    Tällä keskustelualueella on ollut niin hiljaista, että en malttanut olla sohaisematta...
    Tärkeintä varmasti meille kaikille on saada kisoihin mahdollisimman paljon osallistujia, voitto ei ole tärkeintä vaan kisapaikalla vallitseva hyvä fiilis. Hymyillään, kun tavataan ja tulkaa vain reilusti heittämään juttua! ;D ;D ;D 8)
     
  3. migga

    migga Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Minkä merkkisistä suojavarusteista olette löytäneet itsellene ne sopivimmat? (kengät, polvisuojat, rintapanssarit...) Aika monet noista on kovin miehisiä malleja ja itsellä nuo rintapanssarit kiristää suurin osa kummasti ;D

    #777
     
  4. KZorro

    KZorro Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Mulla on ainakin Alpinestarsin naisten mallinen panssari. Muita vaihtoehtoja en silloin löytänyt... Se on ollut ihan ok, vaikka toisaalta olen katsellut niitä ajotakin päällekin tulevia suojia "sillä silmällä". Ne näyttää jotenkin vähemmän ahdistavilta. Itse taidan kuitenkin tarvita sen munuaisvyön, kun se tukee samalla tuota mun ikikipeää selkää.
     
  5. EeTekki

    EeTekki Well-Known Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Terve Matti.

    En usko, että olet kenenkään mieltä pahoittanut, hyvähän se vaan on että löytyy keskustelun aiheita ja niistä aiheista myös keskustellaan! Ainahan asioihin löytyy erilaisia näkökulmia, eikä sen vuoksi tarvitse kenenkään loukkaantua. Sarille tsemppiä kisoihin :)

    Ja varusteista. Ite oon ainakin tykänny Tekvestin panssarista, se ei paina eikä hierrä, toisin kuin edellinen käytössä ollut "muoviläpykkä."

    t.Merja Kolehmainen
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Terve,

    Perhe-Luoston kisoissa sunnuntaina kuuntelin Ladyjen jutustelua varikolla lähdönjärjestelijän ominaisuudessa. Tunnelma ja asenne oli 10+, kaikkia juttuja ei voinut hymyilemättä kuunnella eikä kaikkia voisi tänne kirjoittaa, tätähän lukee lapsetkin ;D Tsemppiä Ladyille merkkiin ja malliin (kelkan? :)) katsomatta.
     
  7. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Sen verran vielä kommentoisin, että vaikka Lady-sarjassa on meitä "turistejakin", niin löytyy myös kovanluokan luita. Ylpeänä voi katsella Lady- kärjen Paljakan aikoja ja vertailla. Esim. Legendoissa Lady-kärki olisi ottanut sijat 3,4 ja 5!!! Latu on kuitenkin vielä vertailukelpoinen ;D EI TARVITSE HÄVETÄ!!! Mutta älkää sinne äijien sekaan silti siirtykö, vaikka siellä pärjäisittekin!!

    Kiva, kun saadaan uusia Ladyjä mukaan. TERVETULOA :)

    Itse ajan sprintit...enskat taitaa jäädä väliin lastenhoidollisista esteistä johtuen (=huollan miehen ja jälkikasvun kisapaikalla). Toivottavasti pääsen ees muutaman kerran muuten keikkailemaan ja harjoittelemaan sitä vauhtia ;)

    Tälle talvelle hommasin sen Tekvestin panssarin ja oon ollu tyytyväinen.
     
  8. KZorro

    KZorro Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Voi harmi Meri, jos et pääse enskoihin osallistumaan! Minä taas päätin, että ajan vain enskat, sprintteihin en uskalla. Kelkkakin otti hiukan osumaa Paljakan kivistä, ei tosin niin pahasti kuin meidän perheen toisella osapuolella. Siinä menee toisen puolen tukivarret ja ohjaustanko uusintaan. Halpa harrastus! Itse selviän yhdellä tukivarrella ja kypärän lipalla :).

    Onnittelut sprinttiviikonlopusta teille kaikille Ladyille! Täällä on silmä kovana seurattu tuloksia... AT:tkin näemmä suurimmaksi osaksi poistui.

    Niistä panssareista vielä... En tiedä, miten te muut olette "päässeet" kokeilemaan niitä käytännössä, mutta itse lensin sekä giantissa, että Paljakassa sellaisen ilmalennon, että laskeuduin mahalleni keskelle reittiä. Edes ilmat ei tulleet pihalle kummallakaan kerralla. Paljakassa vain se kypärä hajosi. Kunhan ei vain tulisi sitä kuolemattomuuden tunnetta... :D

    Tourist #715
     
  9. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Viikonloput reissussa ja viikot tallissa, niinhän tämä homma menee ::) Ja helpommalla pääsis, kun "ajais" sillä kelkkasimulaattorilla...heittelis satasia lumilinkoon ja joku mätkis pesäpallomailalla takamuksiin, vai miten se meni!

    Ajettuani Sonkajärven kisan, aattelin jättää Kiteen väliin. Ei mun ole mitään järkeä ajaa siellä liikkuvana esteenä, kun vauhti ei riitä ajaa edes tota matkaa ilman, että takaa tuleva ohittaa...sorry Merja ja Virpi!! Siikalatva jäi väliin, kun Riku 1v. valvotti koko yön. En saanut kammettua itseäni kertakaikkiaan aamu viideltä ylös.

    Onnea vaan osallistuneille tasapuolisesti, kovaa vääntöä tuntuu olevan!!

    Haaveissa ois vielä joku enska. Lastenhoitajan paikka vapaana, halukkaita??
     
  10. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Siikalatvan sivustolla "kelkkaman" ehdotti sprintteihin Ladyille ja Junnuille 1 min lähtöväliä suurten tasoerojen vuoksi. Se kuulemma voisi olla mahdollista :) Itse ajattelin, jospa halukas/halukkaat voisi lähteä sarjansa viimeisenä. Hoiska neuvoi laittamaan ehdotusta eteenpäin...näin teen.

    Siis sittenkin ajamaan ;D
     
  11. EeTekki

    EeTekki Well-Known Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Uskoisin, että tuo ehdotus saa kannatusta kuskien keskuudessa. Jokainen saa ajella rauhassa omaa ajoansa taakse vilkuilematta ja ohittelematta. Muistelen, että joskus Ladyt ovat saaneetkin pyynnöstä lähteä minuutin välein. Ei kai se päiväkään siitä ihan hirveästi pitene jos 10-20 (Ladyt ja Junnut) kuskia lähtisi minuutin välein..?

    Ohitus- ja perässäajotilanteita on varmasti ihan joka luokassa. Ei murehdita niitä, vaan kokoonnutaan kisapaikoille ja pidetään yllä kivaa, tervettä kisafiilistä ;D

    Meri:Sinua ikävöitiin jo Siikalatvassa, nähhään Kiteellä :D ...mummot, kummit, MLL...???..toivotaan että järjestyy!
     
  12. Hihhuli

    Hihhuli Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Moikka Ladyt!

    Minunkin on "pakko" kommentoida tätä lähtöväli keskustelua...
    Olen samaa mieltä Memmun ja Merin kanssa! Jos väli olisi sen minuutin niin keskittyminen omaan ajoon olisi parempi ja ohitustilanteitakin olisi varmasti vähemmän. Eikä "hitaamman" tarvitse turhaan jännittää takana nopeammin ajavaa.
    Vaikka onhan se kateltava taakse silloinkin! Mutta ei heti ekalla kilometrillä... :p
    Kannatan omalta osaltani! ;)

    On todella hienoa, että ladyjä on tullut lisää ajamaan! JA KYLLÄ TE KAIKKI (UUDET JA "VANHAT" ) AJATTE TODELLA HIENOSTI! ;D

    MENESTYKSEKÄSTÄ KAUTTA KAIKILLE LADYILLE JA NAUTTIKAA TÄYSIN RINNOIN!!! ;D

    Terkuin #706
     
  13. KZorro

    KZorro Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Mutta missäs se hihhuli itse luuraa??? En ole tainnut nähdä listoilla...? Kyllä se minuutin väli olisi varmasti hyvä, vaikka itse en sprintteihin ainakaan tällä kaudella osallistu. Saa edes sen minuutin ajaa katse menosuuntaan päin :D!
     
  14. migga

    migga Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Nyt on tilattuna uutta kypärää (eka meni kappaleiksi ensimmäisissä treeneissä :D ) ja kenkiä ja polvitukia ja ja ja ja... Toivottavasti tulisivat pian!

    Viikonloppuna kävin ratalla isojen poikien (pihlaja, määttä, honka...) seassa ajelemassa pari kierrosta ja ajoin kuin pahinkin nössö tai ainakin tuntu, että pojat vetää ohi yläkautta ja sivuilta ihan solkenaan. Ens viikonloppuna sitte lisää kilometrejä alle ja toivottavasti uuden turvavarustuksen kera uskaltaa taas alkaa hyppelemäänkin reilummasti.

    Minne kisoihin täällä on väki suuntaamassa seuraavaksi? Siis muualle kuin Tuuriin turistiksi 8)
     
  15. Fani

    Fani Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Toivottavasti Kunkkuun Messilään sankoin joukoin...lupaan kaikille osallistuville ladyille pienen extran kuskipakettiin !

    Tervetuloa !

    Laita viestiä tai soita, annan mielelläni lisäinfoa tarpeen mukaan.

    Terveisin
    Ville Haapio
    050 3142626
     
  16. Hihhuli

    Hihhuli Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Ihan oikein olet listoja katellu... :)
    Tässä on tullut muutama ylimääräinen "ysikymppi vasen" reitin varrelle joissa on pitäny kaivaa... ???
    Mutta eihän sitä koskaan tiedä, milloin se nimi listalta löytyy... tai sitten ei... tai jos sittenkin... tai en tiedä... :eek:
     
  17. KZorro

    KZorro Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Tämä talous taitaa suunnata seuraavaksi Karstulaan enskoihin, mikäli kalusto on edes siedettävässä kunnossa... ja jos ei vaikka ole, niin turistiuden voi aina laittaa kelkan syyksi ;D!
     
  18. EeTekki

    EeTekki Well-Known Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Harkinnassa on Kunkkuun lähtö.... Pistähän faktoja pöytään pienestä Extrasta..? ;)

    ..JA HOI NAISET, missä nimet Kiteen listoilta...?? Ilmoittautuminen päättyy huomenna (11.2.)! Jos kuka ei ole vielä koskaan Kiteellä käynyt, niin siellähän on aivan huippupaikat Sprinteille. Hyvä varikko, hyvät reittipohjat, merkkaukset ollu kunnossa jne... (ja sisävessa :D) Reittien ajosuuntaa on muutettu aikaisemmilta vuosilta, joten "vanhasta muististakaan" ei liene kenellekkään apua ;)

    ...Ja Youtubesta näkyy löytyvän Kiteeltä edellisvuosien tapahtumista useampikin video...
     
  19. SHT

    SHT AC ZR 600R SX -15

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Itellä ei ole mahollisuuksia ajaa johtuen iskän työhommista. Näillä näkymin seuraava kisa olis vasta Kittilän snowcross olikohan se 6.4...? :-\ Ens kaudella jos sais enemmän kisoja ajettua! Tsemppiä teille jotka pääsette ajamaan! :)
     
  20. Fani

    Fani Active Member

    Vs: Ladyjen kilpailuja koskevaa jutustelua

    Siitä Ladyjen kuskipaketin pienestä extrasta... muun sisällön lisäksi voisimme laittaa sinne Kelkkakunkku ajopaidan, jonka saa omaksi, muistolaatta osallistumisesta Kunkkuun, kännykkäkotelo kaulanauhalla (suojaa pakkaselta) sekä Kelkkakunkku huppari !

    Näillä lisäyksillä !
     

Suosittele tätä sivua