Larppaajat

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Perttu, 12/8/13.

  1. Perttu

    Perttu M8 -08

    Moikkelis moi!
    Innostuin viikonloppuna tästä mahtavasta lajista. Olen nykyään hiisi. Löytyykö täältä muita harrastajia?
     
  2. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    ;D ;D

    http://www.youtube.com/watch?v=4wqrKuS1zMA
     
  3. Knato

    Knato Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    Tottakai löytyy! Ite ruukaan joka kolmas viikonloppu sonnustautua keihäsrauskuksi, meillä on menossa Atlantis -peli tuolla sotkamon suunnalla yhessä kipsisakka-altaassa, jokunen vuosi on nyt tahkottu. Asterix & Obelix pelissä larppasin mielestäni ihan hyvin sitä Obelixin kiven roolia, vähän tylsä rooli ehkä mutta oli helppo lähtä pelaamaan kun esivalmistelut käytti nopsaan.

    Mullahan se keihäs kirpos kinttaasta siellä altaassa kerran, ko eläydyin vähän liian tomerasti, hirviä saikkaus siitä tuli, lehissäki kirjottivat paljon.
     
  4. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Larppaajat

    Tämä on kyllä mukavaa puuhaa! Knaton kanssa tulee kulettua samoissa peleissä!

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bw2WBFBphpw[/youtube]
     
  5. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Larppaajat

    Noin puoli vuotta tuli harrastettua.. ihan lystiä homma ja takasin haluttais. 1/10 jpr
     
  6. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    Huh huh, kaikenlaista sitä... ;D

    En olis arvannu mistä on kysymys mutta onneksi oli nuo videolinkit! ;D

    Eli höpöheinää tai sieniä nassuun ja sitte kuvitellaan olevansa joku taruolento? Voiko olla esim appelsiini? ;D
     
  7. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Larppaajat

    Täysin aliarvostettu harrastus! Oon ollu mukana jo vuosia ja meno vaan paranee koko ajan.
    Mulla on nykyään kaks hahmoa. Toinen on jättisammakko ja toinen on semmonen ite keksitty ilkeä-talonmies. Ite en tykkää noista perus obi wan kenobi yms. jokapojan hahmoista, vaan suosin mielikuvituksellisia ja itse kaksittyjä hahmoja. Niiden muokkaaminen on rajatonta...siis jos omaa rajattoman mielikuvituksen.

    Nyt syksyllä pelit on ihan omissa sfääreissä kun on pimeää, mutta kohtuu lämmintä. Harvase ilta tulee vedettyä sukkahousut ja loput sammakkopukuun kuuluvat vermeet niskaan ja lähdettyä tuonne lähilammen reunoille kurnuttaan.
    Ainoa mikä ittiä vähän harmittaa, niin täällä ei ole muita harrastajia. Siinäkin tuo rajaton mielikuvitus kyllä auttaa, mutta toisinaan sitä tuntee olonsa aika yksinäiseksi tuolla pelatessa.
    Lumet kun sataa niin keskityn ilkeän-talonmiehen rooliin. Siinä on se hyvä puoli, että silloin voin pelata esim. keskustan tuntumassa ja siellä on muitakin ihmisiä. Ei siitä muuten oikeen tuliskaan mitään, kun ei vois olla kelleen ilkeä edes :-\

    ps. Mulla vois olla tuo sammakko asu ja samalla koko hahmo myynnissä jos jotain kiinnostaa. Sillä on nyt level 7 ihan alussa ja loitsuja tällä hetkellä jotain 12 erilaista. Laita vaikka yv jos oot oikeesti kiinnostunu. Sammakonreiteen potkijat älkää vaivautuko!
     
  8. Knato

    Knato Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    Jääkö teillä ikinä rooli päälle?
     
  9. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Larppaajat

    Tavallaan jää. Varsinkin tuo talkkarin rooli...siihen on vissiin niin helppo samaistua myös siviilissä ???
     
  10. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: Larppaajat

    Osalla teistä on varmaan kokemusta myös ponilelujen keräilystä.
     
  11. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Larppaajat

    [​IMG]
     
  12. Laplander

    Laplander Just A Member

    Trollit oli myös hauskoja
     
  13. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Larppaajat

    Noniin nostellaampa lauantain kunniaksi taas tätä hienoa aihetta! Kyllä hiiden mieltä lämmittää kun täälä on muitakin harrastajia kateellisten lisäksi... Tässä kuva larppi toveristani; Ilponpoika Totisesta
    [​IMG]
    Tässä sitten minä itse, huomatkaa että varustukseni on hieman keskeneräinen vielä :) Voitte ehdottaa jotain nimeä hahmolleni
    [​IMG]
    Ja kyllä muuten karskimpikin kelkkakuski innostuu lajista kun saisi tälläisen pelin alle kjeh kjeh:
    [​IMG]
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    Mites tuo "skalpelli", nirhasko se ihan tyvestä vai miksi ujo kaveri piilottelee ...
     
  15. wolle

    wolle Speedot '15

  16. dragon 700

    dragon 700 ski-doo mxz tnt 550f

    Vs: Larppaajat

     
  17. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: Larppaajat

    ei saapas mikkä naurut sai kun luki tämän ketjun! ;D


    kiitos!
     
  18. dragon 700

    dragon 700 ski-doo mxz tnt 550f

    Vs: Larppaajat

    tota noin teille tämmönen kysymys ketkä larppaatte että eiks se oo vähä niin ku lapsellista juoksennella munasillaa tai jossain samakko puvuissa metässä ja sohia toisia jesari miekoilla? ja muutenki? onko teis joku vika? kivekset ei oo laskeutunu? :D
     
  19. THA

    THA AC M8

    Vs: Larppaajat

    Mie olen nyt harrastanut larppausta vajaa 14 vuotta enkä päivääkään vaihtas pois. Nyt on ollut kiivas ajanjakso tämän suhteen. Välillä suunnittelen seuraavan viikon larppauspelejä. Parhaillaan meillä on ollut pitkästi toistasataa larppaajaa liikenteessä. Ollaan tehty semmoisia neljän päivä mittaisia larppauskeikkoja isolla porukalla. Mulla on nyt ollut käytössä kolme joukkuetta parhaillaan ja niillä on on ollut tarkoitus taistella ylivoimasta vihollista vastaan. Ollaan onnistuttu monesti aika hyvin. Joulukuussa on tulossa taas suuri larppireissu sitä odotellessa.
     
  20. zippo

    zippo Well-Known Member

    Vs: Larppaajat

    Eihän tää ole totta? Siis oikeestikko???? Maurit kirjottelee ja nauraa partaansa.
     

Suosittele tätä sivua