Levillä joulukuussa?

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Boss, 9/11/06.

  1. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Onkos ketään Levinmaisemissa joulun aikoihin, itse on siellä 9.12-4.1 välisen ajan, näillä näkymin yksin kelkkailemssa... pistäkäähän meiliä tai yv:tä jos olet kelkkaseuraa vailla!
    :)
     
  2. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    Täältä tulee "ryhmä-rämä" 11-17.12 Leville ja aikomuksena olisi kelkkailla koko viiiiiiiiiiikko..
     
  3. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Saattaahan se olla, että sinnekki tulee ajeltua.
     
  4. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Mites se on jos lähen peesaamaan sitten leviltä sinne roihin päin niin kun poristiin.Voitte opastaa nyybietä 8)
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jo vain. Mulla tulee tuossa heti kauden alkuun tarve ajella kauhiasti.
     
  6. maroach

    maroach RMK800 '14

    Ryderin kanssa ollaan joulukuun ensimmäinen (ja ehkä toinen) viikonloppu varmaan maisemissa ja sitten tietenkin joulu ja uusivuosi. Ja muutenkin talvella epäsäännöllisen säännöllisesti aina kun pääsee ja on hyvät kelit.

    Kehotan nykimään hihasta jos luulee tunnistavansa (wannabee tuuninki SKS + wannabee racing Revi), ite en uskalla kuitenkaan ;D
     
  7. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Jep,täytyy katella sattuuko aikataulut kohilleen.Ylläksen maisemissa ollaan koko talvi suurinpiirtein jokatoinen viikonloppu ja satunnaisesti myös viikolla,että porisemaan vaan jos joku tuntee.
     
  8. PG

    PG Bomban tekeleet

    Itsenäisyyspäivän tienoilla testiajossa Levin ympäristössä.
    'Huoltola' Keskirakassa.
     
  9. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Uudenvuoden olen tuolla kyllä, mutta kattoo nyt tuleeko oltua muutenki tuohon aikaan.
    Tosin kelkka ei oo vuodenvaihteessa mukana ::)
     
  10. mxzx-00

    mxzx-00 Well-Known Member

    25.12 - 2.1 ois tarkotus Levillä kelkkailla  mikäli oma kelkka vielä sillon nipussa ja
    kaverien uudet toimitettu ( Lynx RE ja Polle fusion 600). Useampana talvena tullu noihin aikoihin käytyä.
    Viime talvena jäi vaan kelkkailut vähemmälle kun sillosessa kelkassa Harmin Catissa ei pelannu valot. :p
     
  11. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Elikkäs siellä nähdään, itse olen lähes koko joulukuun siellä, aina tammikuun alkuun asti... Täytyy pistää lähemmin yv:tä josko kelkkailis porukalla, yksin se on ihan hanurista :mad:
    Meitsillä Fusion Race, mm. Sinisalon ja Mikkola Racing tarroilla varustettuna... 8)
     
  12. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    Joo pari 600 RE miestä lähtee ke. 13 päivä Leviä kohti ajamaan. Torstaista lauantaihin ahkeraa kelkkailua... Ja tunnustelija joukot on menny jo muutama päivä ennemmin. Ai niin joo jos vaan kelkat on tullu... Tiukille menee... :mad:
     
  13. Kelkkaman

    Kelkkaman --??--

    Muista ottaa meille ripakopallinen tukivarsia joukkoon, jos me vaan tunnustellaan reittejä teille :D
    Niin ja onhan siellä sitten 340Föönejä vuokrattavana jos ei omat ajokit kerkeä tulemaan :) :)
     
  14. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Jätämpä kelkan kotia tällä kertaa,lupaili plussa kelejä. ::)
     
  15. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    Että te oo siihen mennes vielä keriinny ajamaan... Hullusporos ootta ajanu tiskillä... Ja tietysti kovaa... ;D ;D
     
  16. Markku V.

    Markku V. Guest

    Melko tukevasti Levillä koko joulukuun ;D Tarttee kattoa sitte näkeekö/tunteeko ketään palstalaisia.
     
  17. PG

    PG Bomban tekeleet

    EIköhän sitä nähä ;)

    Viitikkö ottaa 'haltuun' roinaa sieltä teitin pajalta (vari, jousi, rampit, tais olla cam).
     
  18. Markku V.

    Markku V. Guest

    PG!

    Pistin postia sulle...
     
  19. art/pol

    art/pol f-5

    ollaan tulos 30.12-5.01 mut mennään ylläkselle. olis kyl tarkoitus ajaa sinne päin.3-5 kaveria olistulos (ps luulen et jos tuut vastaan ni tunnetaan)
     
  20. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Joulut vuodesta -96=> Levillä , perinne jatkuu.....
     

Suosittele tätä sivua