Lumirallin foorumikasaantuminen!

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 9/11/06.

  1. Miksu

    Miksu Lynx Enduro

    ABC:ltä muistaakseni sai liput tuonne tapahtumaan johon sisältyi ajoluvat ks. ajankohdalle. Hintaapa en muista mut halapa se oli joka tapauksessa.
    Korjatkoon joku jos olin aivan väärässä...
     
  2. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Lumiralliin osallistuminen maksaa 25€ ja sisältää ajoluvat reiteille,ruokailun Jurtilla,la-illan saunan Bomballa ja lipun Rallibileisiin..Luulisin että ABC.llä on jokin infopiste tänäkin vuonna josta noita lippuja saa.No kyllähän Seollekin pääsee kelkalla mutta ei aivan virallista reittiä pitkin ;D
     
  3. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    kallistuuko bensa ikinä rallien ajaksi sielä?
     
  4. janppa

    janppa Guest

    Eipä tuo viimeksi ainakaan. Kelkkailijat sai siitä Teboililta jonkun parin sentin vai prosentin alennuksen sinä viikonloppuna.
     
  5. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eilen tuli käytyy Nurmeksen apsilla. ::) Ihan asiallinen paikka et eiköhän sieltä lähes kaiken tarpeellisen sit saa? ::)
     
  6. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Itse olin rallissa mukana viimevuonna.Muistakaa sitten että siellä on PALJON poliiseja mittaamassa nopeuksia(sain sen karvaasti kokea).
    voi olla että tänäkin vuonna tulen sinne.Parasta varmaankin oli se Jurtin rinteen ylös ajaminen(vanha laskettelurinne). ;D
     
  7. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    No nyt on mökkiasiat kunnossa ja mökki on maksettu!
     
  8. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Tere tulemast! :D
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kiitti kiitti. Siellähän sitten tapaillaan, turistaan ja päristellään.
     
  10. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Onko kukaan menossa pakulla? kun on ongelmana tavaroiden/kelkan vienti nurmekseen ajamista ei jaksais ja itseltä ei korttia löydy ja kyytiä ei ole :D että olisko mahollista kärryä perään lyödä korvausta vastaan ;)
     
  11. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei osaa sanoa vielä millä sinne tullaan, mutta ilmotan sulle heti jos näyttää että olisis mahdollista kyydittää.
     
  12. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    No mitäs hemmettiä Rsu!
    Älä nyt prkl. Livistämään ala :eek:

    Kai sä Pauli ees ajat mun kanssa Tahkolta Nurmekseen?
     
  13. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    taikka sitten toinen vaihto ehto on että joku heittää tavarat mökille kuopiosta/tahkolta ja meen kelkalla tahkolta-->nurmekseen!
     
  14. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Tai sitten reppu selkään jos ei muu auta. ;D
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Tarkotus ois kotoa huokasta kelkalla tahkon kautta nurmekseen... Mahdollista kyllä vois olla, et toisin autolla kelkan tahkolle ja sieltä kuski ois nurmekseen tavaroille/ihan miten päin tahansa tän nyt tahtois... Täytyy suunnitella ja katsella tilannetta.
     
  16. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Toi olis hyvä!
    Itelle ainakin se Tahkolle menevä reitti sen verran tuttua kauraa että sinnehän vetää vaikka reessä ne kamat.
     
  17. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Isää oon houkutellu, et lähtis turbolla sinne ja ottais rekeen kaikki tarvittavat! :) Lisäbensat mulle yms ;D
     
  18. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Jees, siihen kyytiin voi sitten poimia myös pudonneet kuskit & kelkan palaset.. ;D

    Minkäköhänverran sitä varais bensabudjettia tuolle reissulle.. Kyllä sitä varmaan jokunen sata€uriboria taas menee TeeäMmistä läpi <3
     
  19. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Jep jep, vois vaikka autokyydillä mennä sinne niin kun viimevuonnakin... :)
     
  20. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Iskä ei suostu nurmekseen viemään kun tulis kilsoja sinne 150 ja takas sit sinne ja takas... niin 600km...tahkolle järjestyy kyyti... mutta tavarat sais sinne niin olis mukava! :)
     

Suosittele tätä sivua