Lynx 30R vm 1970 myydään/vaihdetaan/ostetaan, 280eur MYYTY

Keskustelun 'Osto - ja myyntipalsta vanhemmille vuosimalleille!' on aloittanut käyttäjä iiroh, 13/10/15.

  1. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Siis tämmöinen epäselvä ilmoitus.... nyt jostain syystä ollut pari kuukautta jonkinlainen järkevyyskohtaus
    päällä, ainakin yksi autoprojekti ja kelkkaprojekti pitäisi vielä karsia.

    Minulla kuvienmukainen 30R, ja hitsausinto laskenut aika lähelle nollaa. Tässä on tod näk ainakin pytyn
    avaamisen vaativa orggis Sachs SA280, kone pyörii muttei ole ollut käynnissä minun omistusaikana.
    Seissyt kuivassa ladossa pitkään edellisellä omistajalla.

    Runko vaatii hitsaushommia, astinlautojen nurkat tunnelin sivujen alareunoihin ja hieman tunnelin katossa/
    penkin alla myös laitettavaa.
    Kuomu vaatii vähän lasikuitua muttei paha.
    Penkki puuttuu kokonaan mutta siitä on täällä palstalla keskusteltu. 3 suorakaiteen muotoista penkkiosaa, ei
    siis kovin paha tehdä itse.

    Edit: Lamppu puuttuu, tai siitä on vain jonkinlainen kehysosa kuomussa tallessa. Koneesta ei näköjään ollut
    yhtään kuvaa, otin sen irti ennen kuvien napsimista. Voin ottaa kuvia.

    Positiivisena puolena erittäin hyvä matto, muistaakseni ei minkäänlaisia repeämiä. Tarkistan.
    Lisäksi koneeseen löytyy ensimmäisen ylikoon orggis Sachs mäntä.

    Näihin perustuen hinta, josta en keskustele olisi 280eur Loviisasta haettuna.

    Jos näillä eväillä ei ketään kiinnosta niin vaihtoa johonkin ei-hitsattavaan vanhukseen voin harkita
    Pitäisi tosin olla mieluiten ajokuntoinen ja orggis, voi olla kalliimpikin. Eikä tarvii ihan näin vanhakaan
    olla....

    Kolmas vaihtoehto on että ostaisin tälläiseen ehjän/ ehjemmän rungon. Ei tämäkään runko oikeasti
    kauhean paha ole mutta kun on nuo 100 muutakin projektia.... tosin tämä jo nyt lipsuu tuosta
    järkevyyskohtauksesta .....

    Kuvat saa suuremmiksi klikkaamalla.

    iiro.hietanen (ätt) gmail piste com
    o4oo 424 879
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Lynx 30R vm 1970 myydään/vaihdetaan/ostetaan, 280eur VARATTU

    Tälle taisi löytyä uusi koti....
     

Suosittele tätä sivua