Lynx Racing 440 -05

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä UniCorn, 7/10/08.

  1. Ravettaja

    Ravettaja Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Itellä imuboxin kyljessä, variaattorin suojan päällä auton power filtteri. hyvin kestää pöllylunta! Ehkä ei sieltä saa sitä kylmintä ilmaa, mutta ei huomattavaa vaikutusta tehoissa...
     
  2. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Onkos tuo vakio vaimennin miten painava? Eli onko mainittavaa hyötyä jos tekis kevyemmän pöntön vakion tilalle? Samalla tietysti tulis kaupanpäällisiksi hieman paremmat soundit kaiketi. Alumiinista kun vääntäis tuollaisen suoraan läpi tyylisen pöntön niin painoa ei montaa kiloa tulis.
     
  3. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Rave 440 -05

    Noniin, tämmönen tuli sitten ensi talven päristimeksi. Tänään olis tarkotus vähän katella että mitäs se on syönyt ja mitkä säädöt kaasuttimissa.
    Monetko parit suuttimia tarviin talveksi? -20c on pakkasraja, sitä kylmemmällä ei kiinnosta ajaa.
    Saako tähän käyttöohjekirjaa mistään?
    Miten toimii vaimennuksen clikkeri säädöt? Siinä on lenkkiavaimella pyöritettävä iso ruuvi ja sen sisällä pienellä meisselillä pyöritettävä.
    Männillä on ajettu ~50km, niillähän kestää ajaa sen parituhatta km?

    Ensimmäinen 440 mulla, katotaas miten tämän kanssa pärjää ;)
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Suutinlottoon -20 340-330, -10 320-310, +-0 300, noin niinku suurin piirtein
     
  5. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    On tuossa maton vaihto hommat meneillään niin kuinka tiukkaan yläratas laitetaan? Purkaessa lähti ihan sormin pyörittämällä auki, onhan siinä se sokka mutta jätetäänkö se muka nuin löyhälle??
    Onko vakio välitys 21/45?
     
  6. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    juu löysälle minä ainakin olen sen jättänyt. 21/45 on vakiovälitys.
     
  7. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Mitä varin remmiä ootte näissä käyttäny? Onko se tuo alkuperäinen -288 loppunen remmi paras?
     
  8. lynss

    lynss Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Kiinnostais muakin..

    ja mitä eroa näillä -05-06-07 malleilla?? muutaku et se alusta muuttu PPS:ään -06..?
     
  9. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    -06 ja -07 on käytännössä samat kelkat, mutta -05 on TÄYSIN eri kelkka. Siinä ei moottorin lisäksi ole juurikaan yhtäläisyyksiä noihin kahteen muuhun.
     
  10. lynss

    lynss Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Kerro vaa tarkemmin jos hennot :p puntaroin vaan tässä et kannattaako noita -05:sia ees katella...
     
  11. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Jos -06 tai -07 malli on jossaki myynnissä kohtuuhintaan, niin unohda se -05 kötöstys. Hintaeroa ei kuiteskaan ole enää paljon noilla.
     
  12. parantala

    parantala Lynx Rave 440 R-Evo -05

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Onko muumilla jotain perusteluja ko. suositukseen unohtaa -05 mallit?
     
  13. Watsoni

    Watsoni AC Sno Pro

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    06 ja 07 malleissa on PPS? ::)
     
  14. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    -06 malli käytännössä kaikin puolin uusiksi rakennettu vs. -05. Alusta, akseliväli, tankki, ilmanotto yms yms.
     
  15. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Siinä ainakin yks hyvä perustelu.

    Jos -05 malliin on laitettu kaikki päivitykset mitä niihin jälkeenpäin sai niin kai sillä ajelee. Ei ole itellä semmosta ollu mutta tutuilla on ja kaikki haukkunu pystyyn. -07 malli mulla on ollu ja se oli rata-ajoon lysti peli.

    Tais Iisko joskus mainita paikallislehdessä, että tuo -05 malli oli maailman huonoin kelkka hänen mielestä.

    Toki jokanen saa ostaa minkä haluaa, minä ostasin sillä rahalla ennemmin -04 racingin. ;)
     
  16. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Itselläni on -05 440 runkoon tehty 800open mod. ja eipä tuota voi haukkua ajettavuudeltaan...tokihan mulla on kaikki päivitykset ja 4x3toimi öhlärit! :p
     
  17. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    itellä kans -05 440 kaikilla päivityksillä, enkä mä sitä ainakaa lyttyyn haukkuisi.. ::) jos jotain, niin koneen voisi päivittää 800cc 8)
     
  18. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    No joo, tulppia vaan menee. (80km ja 4 tulppaa). Pääsuuttimet on 310 ja tyhjärit 22,5 , pakkasta -17 , masinolia tankissa. Mitäs sitten? Kokeilenko 8 lämpöarvon tulppaa? 600cc kone kuomujen alle? ;D Pitäskö se suosiolla vetää ilmanotto tonne mittaritauluun, kellää kuvia toteutuksesta? Noin niinku muuten on kyllä makia kelkka rällätä vaan nuo tulppa sulkeiset alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään...
     
  19. frozen

    frozen Tää on se tuttu pätkä.... -13 600RE

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Tulpat ecs:t? Neuloja pykälä alas.
     
  20. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    On ecs:t. Pitää huomenna testiä ajaa silleen et pysyn poissa irtolumelta. Epäilen että se vetäs nyt tota lunta ilmanputsariin, heti kun alkoi ajamatonta reittiä puhkasee niin alkoi ongelmat.
     

Suosittele tätä sivua