lynx racing 453 rotax

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä spede29, 10/7/07.

  1. spede29

    spede29 lynx racing

    olisi tallasta pari tyhmää kysymystä mutta ku ei itte tiiiä nii pitää kysyä niiltä jotka tietää. elikkä mikä on lynx 453 rotax vm96 telan mitat?
    saako siihen mistään pohjapanssaria? ja ihan kiinnostuksesta huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100km/h ku ei ole itte vielä päässy testaamaan. on muuten föönikone. ::)
     
  2. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Onkohan matto sama kuin ysiseiskassa eli 320 pitkä.
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei se kyllä oo föönikone 453...

    Tela on tuossa 320*38

    Pohajpanssari löytyy ainakin emc:n kuvastosta
     
  4. spede29

    spede29 lynx racing

    kyllä se on puhallinkone. ;D
     
  5. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Silloin siihen on vaihdettu kone eikä se ole 453.. ::)
     
  6. spede29

    spede29 lynx racing

    no 454cc
     
  7. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei se kyllä oo tuo 454:kään fööni. Lähimmät on 447 ja 503. Otappa siitä konneesta kuva ni helpompi arpoa. Vakiona ollut tuo 454 ja se ei oo fööni
     
  8. spede29

    spede29 lynx racing

    no kyllä kai mä nyt tunnistan että onko se fööni - vai nestekone! mun mielestä sitä oli myynnissä kumpanakin mutta nestekonetta myytiin enemmän ???.kelkan kyljessä lukee rotax 453 racing. kamera on tällä hetkellä lapissa laitan kuvia kun kamera tulee pois eli noin viikossa.
     
  9. spede29

    spede29 lynx racing

    se on toi kuvan kelkka jos siitä nyt jotain näkee.
     
  10. EnskaSpecial

    EnskaSpecial RMK 800assault-13+Polaris Sportman 500 -12

    Uskotaan että siellä kuomun alla on föönikone ;D mutta vakiona tossa kelkassa ei fööniä ole ollut eli kone on joskus vaihdettu.
    Ja kelkan kyljessähän voi lukea vaikka 1000cc
     
  11. Puppe

    Puppe BackyardKing

  12. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Ainaki minun 453 on nestepeli. Tai sitte minnuu on kustu silimään ja oon tullu siitä sokkeeks ;) 453 taitaa olla vm.-99 alkaen lynxeissä. Myös 454 on nestekone.
     
  13. JK83

    JK83 Summitti ja kittycat

    Niin, eikö lynxeihin tullu just -99 tuo 453 rotaxi? Mulla on -98 racingi ja siinä on tuo 454 rotax. kaverilla -99racing siinä on 453! Eroja ainaki 453 pienemmät männät ja litteäluistikaasarit, muusta en tiiä.. Mutta nesteitä molemmat
     
  14. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    muumikoppaa ei ole tehty ikinä tehtaalla ilmajähytetyllä koneella. Jos tuola turtlesin kopan alla semmonen majailee, niin sen on joku kyläseppä sinne asentanu. Kisahommissa oli peterillä ja tapiolla joskus ton koppanen 3500, mut niitä nyt ei kaupan muille ollutkaan.


    Moottorit oli noissa vehkeissä 454, 583, 670 ja vanhemmassa (93) lisäksi 521 ja 643.

    Tuo spaden kuvan kelkka ei ole -97 vaan 96 tai vanhempi. 97 tuli jo gtype.

    Otahan kuvaa konehuoneesta niin ihmetellään porukalla :)
     
  15. spede29

    spede29 lynx racing

    se mun kelkka on toi lehtimäen varaosakatalookissa sivulla 76. lähettäisin kuvia konehuoneesta mutta ku en osaa.
     
  16. RK

    RK Well-Known Member

    [​IMG]

    Mitä noista vaihtoehdoista moottori eniten muistuttaa? Noi on kyllä ilmailumoottoreita, mutta aika samannäköisiä, mita kelkoissa.
    447 ja 503 ovat puhallinjäähdytteisiä ja 593 nestejäähdytteinen.

    Ja jos kelkkasi on tosiaan 1996 Racing, niin moottori on Rotax 454.
     
  17. spede29

    spede29 lynx racing

    447 muistuttaa eniten sitä konetta ;D
     
  18. spede29

    spede29 lynx racing

    onko tosi ettei 454 rotaksia ollu puhallinkoneena?
     
  19. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    ON
     
  20. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jaha, jos tuo 447 on lähimmillään samannäkönen, niin omistat jonku kyläsepän moottorinvaihto-mod projektin.
     

Suosittele tätä sivua