Lynx Rave 550f -08

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä temes, 25/10/07.

  1. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Ainakin mulla sdi:ssä lämpeää tehokkaasti lämppärit vaikka siinäkin on alutanko :-X
     
  2. Pekka

    Pekka Noviisi

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Tuossa ei ole mutua: http://www.moottoriliitto.fi/saanto/090_snowcross_2010_1.1.pdf

    "telamaton voi vaihtaa, kaikki matot jotka sopivat kelkkaan
    liukurunkoja, akseleita tai akseleiden paikkoja ja tuki-/
    taittopyöriä muuttamatta ovat sallittuja"
     
  3. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    No tottac tuo pölynimuri hajottaa ;D
     
  4. Korjari

    Korjari Rave 550 -08

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Meneeköhän nuo rattaat ja ketju helposti paskaksi ku vähä pääsi hyppimään pakittaessa yli? Lienekkö ollu sen verran löysällä kettinki...puoli kierrosta sain nippa nappa tiukotettua sormin että sokan sai vielä paikalleen. Kai nyt takuu kuitenki korvaa jos tuo porsii lopullisesti?
     
  5. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Tuola aiemmin jo puhuttiinki että ne valurautaset rattaat kannattaa vaihtaa teräksisiin ja kuulemma leveempi ketjuki.
    Tosin ite en oo tehny kumpaakaa noista ja hyvin on pelannu ;D toistaseks...
     
  6. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Mulla meni yks ratas hajalle tuossa jonki aika sitten mutta kaine laitto ne vakio pyörät ja ketjun mulle uuden vaaan. :D
     
  7. hifilux

    hifilux Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    2150 km mittarissa eikä mitään ongelmia ketjun tai rattaiden kanssa, ei näy edes kulumista rattaissa. Takuuseen on kyllä ketjukotelon kansi vaihdettu kun oli syystä tai kolmannesta vähän kiero. Enkä kyllä oikein usko että ketju voisi yli hyppiä jos vain puoli kierrosta pystyy ketjua kiristämään. Viime viikolla alkoi omasta pulkasta vähän kovempiäänistä losahtelua kuulua voimansiirrosta kun laittoi pakin päälle ja ketju oli sen verran löysällä, että puoli kierrosta sai juuri ja juuri kirittyä niin että sai lukkosokan vielä paikoilleen. Siihen loppui losahtelu.
     
  8. Korjari

    Korjari Rave 550 -08

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Käytin ketjukoppaa auki eikä siellä näkynyt mitään ihmeellistä. Ylärattaassa hieman rokkoa hampaiden tasaisella pinnalla mutta palasia ei puuttunut. Ketjussa ei näkynyt mitään ihmeellistä. Kiristysruuvissa oli jotain vajaa sentti kiristysvaraa jäljellä äkkiä katsottuna.

    Sain tuossa tietoa että kakkosvariaattori saattaisi alkaa pakittaessa hyppimään jotenkin yli, lieneekö tuossa käynyt sitten niin. Ei kyllä kelkka ehtinyt edes juuri nytkähtää taaksepäin kun rutina alkoi kuulua.
     
  9. ToKa

    ToKa Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Itellä kävi pari viikkoa siitten -07 puhkussa samoin, ketjusta ei ainakaan rutina kuulunu. Hihna luisti kytkimellä, tiiä sitten mistä rutina kuulunu. En ite ainakaan keksi mikä siellä varissa vois hyppiä yli?
     
  10. giant

    giant Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Minkäs numeron tulppia käytätte ngk tulpista kun on kyse :p
     
  11. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    BR9ES
     
  12. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    SAMA! ;D
     
  13. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Meitin tiimi on ajellu 7 tulpalla -09 mallilla ajettiin evollakin .Ei kyllä yhtään tulppaa ole hajonnu .
     
  14. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    BR9ES kuiten (suositeltavaa) ois ajella ;D
     
  15. _hannu_

    _hannu_ fööni muumi ja elani

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    laitetaan br9es yks ääni lissää.
     
  16. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Kuinka moni on laittanu tuota perää, et ottanu muovin pois ja valon penkin alle? Ku suunniteltu tuossa ja silllee et minkä näkönen siitä tulee? ;)
     
  17. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Mulla ei oo enää tota muovia, ja valon olen laittanut tonne perän "päähän" koska oon pitäny siinä välissä kanisteria sun muuta.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Ei sattunu olemaan kuvaa suoraan sivusta.
     
  18. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Kuvat on muuten rukalta päin ;D millä se on kiinni siinä? ja oot näkkyy teipannu ne johot?
     
  19. ympyrä

    ympyrä Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Tuli ostettua tämmöinen ylivuotinen ajamaton peli. Aikaisempi kelkka oli pro x 550 ja kyllä huomaa että kelkat ovat muuttuneet muutamassa vuodessa ja paljon. Esimerkiksi ajoasento lynxissä on todella hyvä verrattuna polarikseen. Eihän siitä polariksen penkistä meinannut edes päästä seisomaan.

    Olen ajanut kelkalla alle sata kilometria ja mittarivaloissa on jotain häikkää. Muutamia kertoja pitkien valo, moottorin lämpovalo ja öljynmäärän varoitusvalot syttyvät palamaan. Kun kelkan sammuttaa ja käynnistää niin valot eivät enää pala. Kuitenkin jos ajoa jatkaa niin ongelma uusiutuu. Otin reitillä katteet auki ja kävin läpi liittimet. Mikään ei tuntunut olevan löysä. kopistelin nyrkillä mittaristoa muutaman kerran ja kas kummaa sitten taas mentiin 20km ilman ongelmia. Koneen puhallusjäähdytys toimii eikä kone tunnu mitenkään erityisen kuumalta.

    Onko muilla ollut vastaavia ongelmia. Kelkka menee maanantaina takuuhuoltoon, mutta jos joku osaa kertoa mikä voisi olla vikana niin mielellään kokeilisin korjausta ensin itse.
     
  20. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 550f -08

    Joo on rukalta joululoman aikoihin :)

    Taivutin "reikä raudasta" takavalon muotosen palasen siihen päälle ja popniiteillä kiinni niissä rei'issä mihin se alkuperäsen muovin kiinnitys reiät oli.

    Joo teipannu oon. Eihän se mikään kaunis näky oo mutta ei sen muita tarttekkaa miellyttää ;D
     

Suosittele tätä sivua