Lynxistä hävisi kipinä

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä jani_tool, 8/3/06.

  1. jani_tool

    jani_tool Member

    Lynx Light Touring vm-98 Rotaxin 377 koneella. Tein illalla huoltoa yms., aamulla ei antanu enää kipunaa. Sen verran sähköja rävelsin illalla että irrotin kuomusta kaikki piuhat (valot + öljyn merkkivalon piuhat) mutta ei luulis vian olevan siinä. Mistä päin pitäisi lähteä vikaa etsimään?? Miten saan mitattua esim virtalukon pohjan kunnon ja magneeton yms???
     
  2. jani_tool

    jani_tool Member

    Vein sitten kelkan hallista ulos ja parin tunnin kuluttua kävin kokeilemassa käynnistystä niin lähti ekalla nykäisyllä käyntiin ??? Olisikohan ollut kosteutta jossakin vai? Ehdotuksia??
     
  3. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    son tuo laitti kyllä kumma peli. mullon samanlainen ittelläki. meni kans mulla ku tallissa tein remonttia niin kipinä. käytin käynnissä ja sammutin. ei senjälkeen lähteny enään käyntiin. mittailin sen cdihommat ja ei päästäny virtaa läpi. uuen tilasin ja oli vähä hintaa. 120 euroa. :mad:
    en tiä mikä siinä sinun laitissa vikana on ollut mutta mulla on ollu virtalukon kans onkelmaa. koittaa tartata lämpimänäkin niin 5 sekunttia saa tartata ja kaasua pumpata enneko lähtee käyntiin. kylmänä kakskertaa primeriä imu päälle ja tarttia. vähäaikaa annan tartata ja sitte kerran nykäsen. heti tulilla. virtalukossa mulla joku onkelma.
     
  4. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    No oiskohan puola menny?
     

Suosittele tätä sivua