m2r

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä antiboy, 24/3/06.

  1. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Elikkäs onko tuollainen m2r sx pro hyvä kypärä Vai mikä crossikypärä kannattais ostaa mielellään semmonen jolla vois ajaa kesän mopolla ja talvella kelkalla?
     
  2. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Itsellä oli M2R.n Revelation X2 ja tykkäsin, kannattaa mennä kypäräkauppaan ja kokeilla eri kypäriä päähän ni silleen löydät sen sulle parhaiten sopivan. Otat vaan mallin ja oikeen koon ylös ja sitten katot netistä josko saat jostain muualta sen halvemmalla ;) Näin mä aina teen.
     
  3. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Joo mutta tietääkö kukaan myydäänkö jossakin oulun lähellä noita m2r kypäriä?
     
  4. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    En tiijä ... mutta ookko koettanu kysellä muilta foorumeilta samaa asiaa?
     
  5. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Tokimoto niitä maahantuo, katso niitten sivuilta tai soita ja kysäse missä lähimmät jälleenmyyjät.
     
  6. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Mun mielestä minä oon t.hirvosella nähny noita m2r kypäriä. Ihan 100% varma en oo mut ainaki siellä on ollu niitä
     
  7. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Joo Pitääpä käydä katsomassa kuhan pääsee ouluun ;) Kyllä mä oon tuolla mk-lehen foorumilla kysyny:
     
  8. obelix

    obelix Well-Known Member

    Jossakin niitä oon täällä nähnyt... Olikohan Kärkkäisellä ::)
     
  9. janppa

    janppa Guest

    Onhan tuo hintaansa nähden ihan hyvä. Talvella saat teippailla/tehdä laseihin lisäsiivekkeet jos et halua palelluttaa kasvoja, eli aukko on kohtalaisen iso kuin myös tuuletusreijät henkiröörin kohdalla.
    Paino taitaa olla 1500g, mutta syystä tai toisesta tuntui kepeämmältä kuin edellinen 1350g lasikuituinen umpipotta ???
    Irrotettavat/pestävät sisukset & tupla-D kiinnitys.
     
  10. Zyykka

    Zyykka Member

    Ostin just tollasen Revelationin Tokimotosta ja siihen ProGripin lasit, istuvat hyvin ainakin mulle. Painoa on vain 1110g. Valitsin pitkälti tuon painon takia. Koot ovat aika isoja. Kannattaa tosiaan sovittaa.
     
  11. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Itselläni on M2R Revelation kypärä ja hyvä on ollut.. kevyt jne.

    M2R:n kypäriä ei maahantuo Tokimoto vaan Reborn Babies ketju.
    Tähän ketjuun kuuluu useita liikkeitä.
    jälleenmyyjät löydät täältä:
    http://www.rebornbabies.fi/
     
  12. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    kyllä se Tokimotokin niitä mielestäni maahantuo.. Esim. Liike josta kypäräni ostin tilasi ainakin sen sieltä.

    http://tokimoto.dms.emedia.fi/index.php?group=54
     
  13. antiboy

    antiboy Polaris IQ dragon 700 cfi 365

    Lähetin tuonne tokimotolle sähköpostia niin sieltä tuli vastaus että oulussa myy sparewheel ja kärkkäinen Jos muistan oikein ::)
     

Suosittele tätä sivua