Mach z 1000 sdi päivitys

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä sdi 1000, 18/10/07.

  1. machz

    machz Guest

    Eipä nyt sotketa sitä teikäläisen ZX:ää tähän MachZ:jen runkovertailuun!
     
  2. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    no yllättäen toi CK3:n pikkasen parempi. kun tuo 1000sdi ei yksinkertasesti toimi.

    eiköhän tuossa nyt oo aika selvä tilanne miksi toi ck3 on arvostetumpi.
     
  3. machz

    machz Guest

    Ei tässä mitään selvää kyllä oo! ;D Silloin kun tonninen SDI-motti pelaa (sen hetken) ja voimansiiroistaan, sekä alustaltaan säädöissä-> peittoaa monella osa-alueella vanhemman runkokonstruktion.
    Koneet toki on ihan oma asiansa...
     
  4. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    niin no onhan toi runko aika varmasti parempi siis toi RT mutta toi SDI motti on paska... RT:n runkoon toi 800 trippeli niin meno on kohillaan...
     
  5. Rookie

    Rookie NightRider

  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Miksei nakkais sytkää jostain muualta ja kaasareita, eläis sitten niitten kanssa. Tai siitä sdi:stä hyödyntäis muutaman osan ja tekis megalla tms. Jos peruskone muuten kerran on teknisesti toimiva niin ihmettelen. On nuita käsittääkseni joitain rakennettuja mutta eikös tuo sdi:n ohjelma ole jotenki "suojattu" ettei sitä voi muokata ilman että koko systeemin vetää uusiksi?
     
  7. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    ainakin yksi kompastuskivi on noi 1000:sen e-ravet. missään muussa koneessa ei oo niin isoja raveja. ja niistä ei ainakaan kovin helpolla.

    tokihan tuon koneen saa pelaa rahalla... mutta kun on jo ennestään kallista tekniikkaa niin eipä tuota huvikseen koemielessä ala testaileen...
     
  8. 250

    250 Well-Known Member

    ja tuli tuossa mieleen, että miksi se maunusjokke sitte itelle osti tuon machz, jos se kerran on ihan susi ???
     
  9. sinun kuule pittää kysyä sitä ihan jokelta iteltä.. :) jos sillä lojuu nurkissa joku ylimääränen motti ;D
     
  10. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    jaa jaa... batmanni sitten alko alan pioneeriksi :D
     
  11. JariTapani

    JariTapani Guest

    sillei ookkaan ihan normi se makki, no eihän se kyl oo itekkään :D
     
  12. 250

    250 Well-Known Member

    no minä jo aattelinki, että mitä se tolla 1?00 meinaa tossa kelkan jälessä. ::) minkäs kokonen motti sillä muuten siinä on?
     
  13. Pollari

    Pollari Guest

    Hurjan huhun mukaan se lähentelee 1300cc
     
  14. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    no mutta perusominaisuudet siinä kyllä taitaa kussa vieläki
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jokke katko huhuilta siivet ja kerro meille
     
  16. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Tosiaan, toi e-ravejen "manuaaliseksi" muuttaminen ei ole minun mieleen vielä piirtyny, kaasarointi oli mielessä tolle ja 793:n sähköpäällä kokeilla, JOS se alkas käymään. tosin kiilauran paikka on eri tossa makissa joten ajotuksen kans menis kikkailuksi, klikkeri mahto olla aikalail samasa kohtaa.

    ja peruin kaupat, en minä jaksa alkaa tommosesta väsään mitään. vaihtaa vähän mielekkääseempään doo-projektiin ;)
     
  17. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

  18. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Eikös tuossa laittamassasi topikissa keskustella -05 vuoden summitista, mielestäni uudemmissa on päivitetty varit ja myös nuo koneen päivitykset pitäs olla kondiksessa. Muuten taitaa olla sama homma
    noissa säätelyissä niin kuin kaikissa tehtaalta tulleissa kelkoissa, että ei ne ole monen "asiantuntijan" mielestä kohillaa, ennen kuin niitä itse säätelee, eli haetaan ite ne parhaat mahdolliset säädöt. Tietysti jos on rahaa ja tietotaitoa, niin kelkka luultavasti paranoo, mutta tehtaalta lähtiessä ne on laitettu niin, että ne myös kestää sen aikaa, että takuu raukee. Näin minä sen näkisin, mutta tietysti olen "vain" aloittelija näissä kelkki hommissa  ::) Voi se tietysti olla niinkin, että ei ne osaa shiellä tehtaalla laittaa niitä kelkkoja kondikseen ;)
     

Suosittele tätä sivua