mach z 1000 sdi

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Viper MCX, 12/1/06.

  1. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Onko kokemuksia moisesta härvelistä. Voimaa varmasti piisaa mutta muuten.
    Paljon raskaampi ajaa mitä esim 600 / 800 rev lähinnä puun kierrossa ?
    Kova kulutteinen ?
    Alkuperäinen alusta kait on syvältä, mut jos siihen sais apua "WP / Öliltä" ?
    Kertokaas mielipiteitä ;)
     
  2. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Tosta voit ainakin verrata ulko"muotoja" ;D

    [​IMG]
     
  3. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Taitaa olla toisella lihavammat "posket"
    Eix näit ny ole ajos yhtää :-\
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Eikös tämänvuotisessa tonnisessa ole jo paremmat iskarit vakiona. Telasto kait sama kuin Revissä, mutta etupää eri. Joustovarat tuo mieleen menneet vuodet, olikohan kokonaista 16 cm ;D
     
  5. 1000 sdi

    1000 sdi ski-doo mach z 1000 sdi 2005

    mulla on 05 mach z ja hyvin oon pärjänny voimaa siinä kyllä on ihan mukavasti
    onhan se raskaampi mut kyllä sillä muille pärjää puun kierrossa
    riippuu kuskista, se menee ku juna kovalla reitillä ei pahemmin puske eikä kyllä ummessakaan,
    umpisessa ajaessa vaatii vähän enemmä vauhtia et ei keula kynnä pysyy hangen päällä ni menee hyvin

    polttoaineen kulutus on reilusti alle 20 litraa 100km:llä parhaimillaan kovalla reitillä 13,5 litraa ja 80km
    tossa poljettii reittii umpihankeen noin 40km mun tonninen ja kaverin 550f polttoainetta meni mulla litraa enemmän kun tolla puolet pinemmällä

    mä vaihoin siihen hpg reisingin säiliölliset punput eteen ja telaston pumput simmitettiin
    nyt pärjää rajumassakin patikossa

    4000km takana eikä oo valittamista ;D
     
  6. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Tuo tuulilasi ei oikein istu tuohon kokonaisuuteen!! Saisi ehkä olla hivenen matalampi ;)
     
  7. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Millä tavalla eroo ajettavuudeltaan revistä? muuten kun tehojen puolesta? :)
     
  8. machz

    machz Guest

    Hiemen perinteisempi ajoasento,joka vaikuttaa pirusti! Rev:iin kun vertaa, niin kulkee kuin juna. Vaatii vaan tosiaan ne paremmat iskarit ja paaaaljoooon kevennystä sieltä täältä. ;) tuntuvat jo tehtaallakin tajunneen asian (-07 malli)
     
  9. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Piru kun pääsis vielä kokaseen jossakin... muutenkin mielenkiintoinen laite. ;)
    Revistä en oikein pitänyt, viime talvena oli tuo 600 ho ja en oikein päässyt missään vaiheessa sinuiksi koko kapineen kanssa (ajo asento).
     
  10. jagged

    jagged Well-Known Member

    Jos kokkeilemmaan haluat tonnista ni vuokraa Enonvenneestä.
     
  11. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Piiiikkkasen on laitettu nuo vuokraus hinnat pitkäksi!! 100 €/h :eek:
    Mutta köyhäähän se v....taa! ;D
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ne voi huoletta laitta sellasen hinnan, aina niille on ottajia. Ei tarvi pelätä että pihalla seisoo.
     
  13. jagged

    jagged Well-Known Member

    ..mutta ei nuo hinnat mittään kivveen hakattuja oo, esimerkiksi hiljasempina aikoina neuvotteluvaraa on.
     

Suosittele tätä sivua