mc scatter ?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä astrovan, 17/2/08.

  1. astrovan

    astrovan ski-doo mxz 440f-97,Lynx grand touring-96

    Ootteko tilanneet mitään mc scatterilta?Ite oon ootellut osia kohta pari viikkoa ja lähetellyt sinne sähköpostia mutta vastauksia en ole saanut.Onks vähän hämärä firma,muutenkin on  vähän huonoja kokemusia pohjanmaalaisten kanssa kaupanteossa. :mad:
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    On sen kanssa tehty useamman kerran kauppaa ja aina on tavarat tulleet alle viikossa :) ei minusta ainakaan mitään hämärää touhua ::)
     
  3. Timo.A

    Timo.A Viper xtx

    ei yhtään hämärää touhua..asun 15km pääs ja oon käyny siellä monen monta kertaa vuodes...niillä on vaa vähä henkilöstö pulaa ja sen voin kertoa että sähköpostii on suoraan sanoen ihme jos vastaa, soittamalla voit saada ees joskus kiinni :D
     
  4. jamiva

    jamiva Well-Known Member

    Luotettavaa on ollut kaupankäynti ja nopeaa, ainakin omalla kohdalla  8)
     
  5. joneMXZ

    joneMXZ New Member

    Moottoripyörään tilasin romuja.Viime keskiviikkona puljuun soitin ja kyselin onko tarvitsemiani palikoita hyllyssä,olihan niitä ja perjantaina oli paketti mulla täällä toisella puolella suomea.Palvelu toimi mielestäni helvetin HYVIN.
     
  6. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Samaa mieltä.Tilauksesta  väliaikatietoja tuli 3 spostin verran vaikka kama tuli jo seuraavana päivänä.Edullisimmasta päästä, joskin kelkkavalikoima ei niin kattava
     
  7. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Monesti oon scatterilta tilannu, lähinnä kevarin osia ja eipä oo ollunna onkelmia. Mulle ainaki soittivat seuraavana päivänä tilauksesta kun just kyseistä tuotetta ei ollu saatavilla.
    Saisivat vain laajentaa kelekkaosien tarjontaa..

    Ja voi sinne soittaaki jos tohtii, tuleepahan ainaki asiat kerralla kuntoon. ;)
     
  8. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Ikinä eivät vain ole minun puheluihin vastanneet.. :(

    Vaan netin kautta tilatut romppeet tulee asiallisesti ja nopeasti..
     
  9. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Itse olen jonninverran tavaraa tilannut, ja hyvin on tulleet.

    Puhelimeen eivät ole kyllä ikinä vastanneet vaikka olen varmaan about 10 kertaa yrittänyt kun olin kerran yhdestä purkupyörästä osaa vailla..
     

Suosittele tätä sivua