Mikkelin alueen reitit

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 2/1/07.

  1. T-Bone78

    T-Bone78 Warrior

    Onks Mikkelin crossiradalla kukaa käyny?Mikä tilanne?Oltais vantaalta ens vkonloppuna tulossa tarkastaa löytyykö etelä-savosta lunta!!
     
  2. pekkisrace

    pekkisrace F5 -06

    En oo käyny vähään aikaan, mutta työkaveri jutteli et rata on tällä hetkellä auki sunnuntaisin, lunta siellä ei oo sen enempää ku täällä muuallakaan eli n.15cm. Ilmatieteenlaitos lupasi kyl loppu viikolle lisää lunta, toivottavasti tulee.
     
  3. T-Bone78

    T-Bone78 Warrior

    Kiitos infosta!Toivotaan että lisää valkeaa tulisi.Täytyy sunnuntaina käydä siis tarkastamassa...
     
  4. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Jokohan meitä armahdetaan lauantaina. Jäätä tulee ainakin. Ja lunta pe-la luvattu reilu 10 senttii.... Tosin pääsin ajamaan vkl.52 sallassa 540km
     
  5. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Toivotaan, et tulis sitä lunta. Ajoin eilen pikkasen pätkän reittiä ja ei riitä viel lumi ei. Pellolla tuli rällättyä kans vähä, et sai poltteita pois :)
     
  6. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    No nii, nyt kun saatai sitä lunta, niin pääsis laskee hyvin joka paikkaa, paitsi Louhiveen yli.
    Oli nimittäin pojan kossit jo äsken ajelee Pökkäänlahdella autolla :eek: :eek: Vittu ne on hulluja ;D No, uskaltaapahan itte mennä jo sit kelkalla jäitä pitki tankkaa ST1:lle...
     
  7. pekkisrace

    pekkisrace F5 -06


    Ois kyl kivaa tietää monta autoo tai venettä on pökkäänlahden pohjassa. Ykskii vitun urpo on puottanu sinne yhen kumpaakin, ;D ;D ;D
     
  8. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Ne oli kairannu reikiä ja tullu autolla perästä. Oli ollu jopa 35cm paksua. Olin tanään kaivamassa rantaa mieluan puolella aika lähellä mistä reitti lähtee. Siinä jää oli 22-25cm. Tiedä sit mitä se on esim. Pelloksen kohdal keskellä selkää. Ei se konetta ainakaan kestäny.... Heh....
     
  9. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    No perkskele, mulla on kelkka nyt Mieluassa, senhä voi ajaa sit yli. Itte asun melkein Linnaniementien päässä, mist se kääntyy takas kylälle. Lähen ain kotonta reitille siitä pienestä lahesta ton paikan vastapäätä, mistä oot kairannu. Kylälle meen taas hautausmaan aidan viertä Pökkään puolelle. Olin muute tänää ja eilen kokopäivän Porrassuolla purkaa jamppia..
     
  10. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Joko joko meilläkin pääsee ajaa :eek:
    Jäät kestää ja lunta tulee parhaimmillaan, ettei eteensä meinaa nähä 8)
     
  11. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Se on siinä ja tuossa. St oli jo käyny joku. Mut ei ollu menny mikkeliin reitille. Pitäsköhän kysyä Murtoselta meinaavatko avata reittejä....
     
  12. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Niin näky olleen jälet. Ittekkin kävin eile, mut kelkka ol kärrissä ;D
    Soitat Murtoselle, ni kysyy eka, onko maksut maksettu ;D
     
  13. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Niin no Erkin tunnen ihan henkilökohtaisesti. Hyvä tietysti ette pitää kerhon puolia. Tuo kerhonnetti sivu vaan pitäisi saada pelaamaan paremmin.
     
  14. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Se on totta, et on hyvä, mutta joskus tuntuu, et liiankin kanssa.
    Noi kerhon nettisivut on ihan perseestä kaikilta osin, niissä ei oo mitään hyvää. Vieraskirjaan on aivan turha kirjottaa mitää ja kysellä. Sitä ei varmaan oikeesti lue kukaan. Vitsi ku osais tuunata noita web sivuja, ni vois ottaa ne haltuu, olis vaan aikaa värkätä niitte kanssa. Kukahan opettais vähä ???
     
  15. T-Bone78

    T-Bone78 Warrior

    Onks muute tietoo siitä Ristiinan nesteeltä Lappeenrantaan päin lähtevästä pätkästä?Että pitääkö kukaan kunnossa jne...Kävin viime talvena ajaa sieltä Pirtlammen parkkikselta Lappeenrantaan päin,mut eihä sitä päässy ku jotai kilsan...
    Pitääkin muute piipata tänne ku tulee seuraavan kerran Ristiinaa jos sais vaikka ajokavereita
    Huominen Mikkelin reissu vaihtui Joutsan krossirataan....
     
  16. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Nesteeltä eteenpäin oleva reitti on vaan ajettu, eli ei pidä kukaan kunnossa. Kyl sielt pääsee läpi asti, oot eksyny ;D
    Ota yhteyttä, aina saattaa joutaa ajelee :)
     
  17. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Käytiin tänää erkin kans avaamas anttolaan ja takas heinälahden kautta. Aika paljon oli töitä. Muutettiin uraa sitä raivattiin uuteen kohtaan 300m. Muutama ojan ylitys piti tehdä risuilla kun olivat kaivaneet ojia. Silvastissa jotkut pojat oli katkonu moottori sahalla puita kun niitä oli kaatunu uralle. Huomen pitää muuttaa Ristiina-Mikkeli ura uuteen paikkaan 500m matkalta. Jos vain saamme neuvoteltua ja raivattua. Sinne ei saa mennä ennen sitä. Vanhalla uralla on istutettuja taimia. Siellä oli käyny viime viikon loppunä mönkijä. Perrr... Ja viime talvena oli joku ajellu aukossa pitkin poikin kelkalla. Me emme voi aina olla vaatimassa Meidän on myös osallistuttava muuhunkin kuin ajamiseen....
     
  18. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member


    Saitteko samalla merkattua ne uudet reitti osuudet, ettei kukaan eksy sinne vanhalle polulle?
    Toi mitä sanoit tosta vaatimisesta ja osallistumisesta, menee vaan valitettavasti niin, että ensinnäkin yhdistyksen kaikki jäsenet on tasavertaisia, tekee siellä töitä tai ei.
    Toiseksi sen oon itte huomannu, kun oon toiminu noissa eri yhdistyksissä, et teit siellä miten paljon hommia tahansa, kiitosta ei tuu. Tekijöitä on yleensä vaan muutamia, jotka käytännössä pyörittää sitä toimintaa kaikissa muodoissa. Siihen tekijöiden joukkoon kun menee/ joutuu, on vaan hyväksyttävä se tosi asia, että muut myös nauttii sitä sinun tekemän työn hedelmää. Näin se menee ja tulee aina menemään. Tulevaisuudessa tulee olemaan kerho toiminnassa entistä vähemmän niitä tekijöitä.
    Itte voi antaa kyllä vilpittömät kiitokset reittien avaajille ja lanaajille.
    Mulla ittellä on aikaa kyllä talvella lanata noita reittejä vaikka joka päivä, olen asiasta jo ilmoittanutkin Murtoselle viime talvena, mut ilmeisesti ei oo ollu tarvetta, kun ei ole kyselty.
     
  19. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Ei hän siitä kiitosta tulekkaan. Se vain pitää tietää itse. Jos on tehnyt jotain minulla on ainakin parempi mieli ajella tuolla. Eikä odota kaikkeen valmista. Se ei ole noiden maan omistajien kans ihan helppoa. Ja toista on vaikea pyytää pitää vain tarttua toimeen.
     
  20. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Ajelin äsken kaupungista kotiin ja reitilä tuli kaks kelkkaa Esson pihalle just. Toivottavasti saitte reitin kondiksee, ennen ku siellä tänää ajettii..
    Ja tien yli meni mönkijä, reittiä pitkin lähti ajaa kaupunkia kohti ....
     

Suosittele tätä sivua