Mistä varaosat edullisesti?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä nettijussi, 7/2/06.

  1. nettijussi

    nettijussi Formula III 600 '97

    Elikkä mistä porukka osia ostelee? Perhana ku Hirvosella on hinnat karannu kyllä semmosiin lukemiin, että hirvittää ihan ... ja ei se palvelukaan kovin kaksista tunnu olevan.
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Kysäseppä kempeleestä Ojanraudasta. Jos olet hakemassa orggis kulutusosia, kuten ketjuja jne.. Ainakin mitä tossa verrattiin ketjun hintaa niin ero oli vaivaiset 60e ;D
     
  3. nettijussi

    nettijussi Formula III 600 '97

    Juu, Ojasta on tullu hajettuaki kaikki mitä sieltä löytyy, mutta jonkuverran on osia mitä ei sieltä saa.
    Tuossa kotva sitten tarvittiin meidän kolhoosiin TRA:n pinkki-valk. jousi, Hirvosella n. 50e (oisko ollu 54) ja Ojassa 24e, että ei tämä meikäläisen pulma enää mitään nuukuutta ole.
     
  4. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Välillä kyllä tuntuu, että Suomessa ainoa hinnoitteluperuste on suunnaton ahneus! Ei mitään logiikkaa. Nykyään kun on helppo tarkistaa mitä maksaa esim. jenkeissä. Tänään kysyin liukukiskon hintaa Yamahaan: yli 39 euroa kappale, sama tuote USA:ssa 16$ eli alle 13 euroa! Ja tätä listaa voisi jatkaa....
     
  5. nettijussi

    nettijussi Formula III 600 '97

    Joo, kyllä se kyrsii ku ei minulla ainakaan rahaa liikaa ole, niin kaikki sitten maksaa ihan älyttömästi. Vaan siksi kai ne maksaa ku niitä ei pysty itse tekemään.
     
  6. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Tänään kävin kysyyn liukumuoveja 03 malliseen 800 MXZ:taan. Ojanraudassa hiukka alle 50 egee kipale, Hirvosella 26 euroa... :eek:
     
  7. SDI600

    SDI600 Member

    Itse olen nykyään hakenut osat http://www.raahenmotocafe.fi/ . Tosiaan hirvosen hinnat käy kyllä kovasti ylikieroksilla. ostamani osat olen saanut raahesta 50 % halvemmalla ;D
     
  8. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    Kyllä mulle ja mun yritykselle kaikki rahallinen lisä ois ainaki tervetullutta ::)
     
  9. mijduwoerh

    mijduwoerh 2 x Lynx RE e-tec 600r 20 & 22

    Juu kyllä se tuolla raahen motocafesta kannattaa osat hommata !! Tarvin tossa pikasesti osia viime viikolla reviin niin ei ruvennut hirvonen  edes pikana tilaan vaikka oisin maksanut rahdin ym.kulut  :mad: Tilasin raaheen osat ja olivat seuraavana päivänä siellä ilman lisäkuluja  ;D Kyllä se taas vahvistu mistä seuraava kelkka vaihdetaan !!
     
  10. nettijussi

    nettijussi Formula III 600 '97

    Tunnen kyllä varsin hyvin kapitalistisen yhteiskunnan toimintaperiaatteen, mutta liika on liikaa.
     
  11. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Eikös sitä sanota että ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.. ;)
     
  12. macro

    macro Well-Known Member

    Liukunastat Tundran variaattoriin on viimeisin ostos, varia säätäessä tuli tuhottua vahingossa muutamat niitä.
    Ojanraudassa tarvikenastat 3kpl: 5,40
    Hirvosella aluperäiset nastat 3kpl: 4,80
    Hintaero ei hirveä, mutta yllätti positiivisesti nuo Brp:n nastat, ku olivat halvempia.

    Oulunseudulla myös K-Varaosa palvelee Rinta-Joupin vieressä, ainakin joskus ennen vuosituhannen vaihteen tienoilla löytyi Skidoohon ja Lynxiin sieltä osia halvemmalla kuin Hirvoselta ja Ojanraudasta.

    Kannattaa myös muistaa erilaiset erikoisliikkeet, kuten Oulun Laakeri, josta haettu laakereita. Vanha malliksi niin varmaan löytyy uusia ja paljon halvemmalla kuin suoraan kelkkakaupasta.

    Ja on Oulussa vielä EuroMotorCenterkin, josta jotain osia löytyy.
     
  13. Nastamatto

    Nastamatto Guest

    Kannaattaa sit kerralla tehdä selväksi, mitä haluaa ja varmistaa kahteen kertaan, että ymmärsivät oikein.
     
  14. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Tuo pitää kyllä niin paikkansa! Parempi jos ite käy siinä koneella kattomassa ne oikeet numerot.. ;D
     
  15. thevpp

    thevpp Lynksin tekeleitä

    no lynen männät oli 50€ halvemmat hirvoselta kuin tuolta ojanraudasta jossa en kyllä käy enään koskaan. brp sivuilta vaan varaosa numerot ja soittamalla tilaa hirvoselle, hyvin on toiminut.
     
  16. Lakeside

    Lakeside Well-Known Member

    Kuulostaa hivenen epäilyttävältä että puhutaankohan aina ihan samoista osista....
    meinaan vaan kun esim. orggis hinnoissa eroa ketjuissa 60€,
    liukukiskoissa 25€, jne... ???

    Tehdas antaa kaikille jälleenmyyjille kuitenkin samat ohjehinnat!? (BRP)

    Jos on tullut asiakkaan tai myyjän puolelta väärinkäsitys että puhutaanko esim. yhden kappaleen vai parin hinnasta, niin kannataakohan ensimmäisenä ajaa kolmeasataa kotiin mielessään kiroten että odottakaahan kun pääsen nettiin... :)

    Eikä ne Hirvosen hinnatkaan karkaa sen enempää kuin muillakaan kun ne tehtaalta kaikille kerran tulee...

    Pidetään vaan mielessä että myyjä ja asiakas ovat molemmat ihmisiä, eikä pilata mukavaa harrastusta ja asioiden hoitoa liian lyhyellä pinnalla... ...puolin ja toisin ;D

    Tämä oli tarkoitettu neutraaliksi kannanotoksi omasta ja muidenkin myyjien puolesta.

    Mikko Järvensivu
     
  17. MXZX

    MXZX cfi600switchback

    vm-team välikylässä on halpa ja toimiva varaosa kauppa.kannattaa kokeilla :p
     
  18. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Onko Liukumuovit Ski-Doo varaosa/lisävarusteluettelossa kpl vai pari hinta 26€ ?
     
  19. napero3000

    napero3000 Commander ltd 900 -20

    Ainaski aikasemmin oli kpl hinnalla.
     
  20. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    ok..Kiitos.
     

Suosittele tätä sivua