Mitä tullut vastaan kelkkareitillä tai -uralla

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 4/12/07.

  1. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    31.2008 löytyi Javarusjoki - Pyhä väliltä monitoimityökalu..... kantokotelossa

    Saap kysyä yv... e-mail..

    Koetan etsiä omistajaa.

    Mr Cool
     
  2. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03


    Multa on semmonen hukassa mutta Pyhällä en ole käyny vuoteen ::) Ei taia olla minun...

    Ite olen löytäny reitin varrelta sytkärin ja työkaluja muutaman.. ei oo mitään isompaa tullu ikinä vastaan.. Mettästä muuten tavaraa kyllä löytyny mutta se ei sitte oo enää reitillä ::)
     
  3. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    tänä talvena tullu muutama koira valjakko ja pollen kuraläppä ;D
     
  4. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Polkupyörä tuli tuossa lauantaina 90 mutkan takaa vastaan,ukkelilla tuli kiire maastopyöränsä kanssa.
    mukavahan se tietysti ajella pyörälläkin patikossa.
     
  5. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Sen verran pollen osia että jos ois kaikki keräilly matkaan niin kohta olis jonkumoinen ropalis kasassa :D.Jänismiehet seiso passissa tässä yks päivä tuolla reitin varressa..sanoin että elkäähän kovin ampuko reitin suuntasesti ettei tuu lisää tuuletusreikiä :D
     
  6. Mustosantti

    Mustosantti Rev 800@151" + Iqr 600

    Ei hirveitä.. mitänyt pari koiravaljakkoa. Oiskohanne hyviä vetoapuja ummessa ::)
     
  7. getexi

    getexi x-trim 600 e-tec -10

    Onhan noita tullu: moottorisaha, poroja, jäniksiä, kirveitä, makkaroita... ja paljon muuta.
     
  8. Heimo Paila

    Heimo Paila Summit X -17

    Monellako terällä? Kyseiselle välille(tai jatketaan aluetta joesta javaruksentiele...) puotettu yx teräinen uniikki "monitoimityökalu" taotulla hiiliterällä ja luu/pähkinäpuu kahvalla viime talvena... :'( Saa palauttaa allekirjoittaneelle, Löytöpalkkio.
     
  9. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Ei ollu serkkupoika se sun nylkypuukko.... ;D
     
  10. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Mulla tuli tänään muutama hiihtäjä huitoon ku ajelin tossa hiiihtolavula :eek:

    Ei ny sentäs ;D Kauriita meinanu jäähä alle ja muutama riekko, teeri, metto ja koppelo tullu vastaan ja pari hirveä. Kisuroita ei ole tainy kyllä pahemmin näkyä kumma kyllä ne tuppaa tukkimaaaan joka ikisen moottorilla liikkuvan vempeleen alle ::)
     
  11. EduX

    EduX 146" 9R

    Jäniksiä ja riekkojen kanssaki oon lähteny viivalle ;D Sitte oli joku ääliö sukset jalassa juoksuttamassa pystykorvaansa vapaana reitillä! Varmaan jäi karvatuppoja puskuriin, mutta ei jääny alle.. Toki jos haluaa koiransa lopettaa niin minä veisin lekurille enkä kelkkareitille
     
  12. Masai

    Masai Well-Known Member

    Tiijäksää miten kalliita noi elukkalääkärit on nykyään :D
     
  13. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Aika hirteistä huumoria mutta repesinpähän tälle iltaa aika huolella ;D
     
  14. Grazy

    Grazy Guest

    Turhan paljon repivät hintaa siitä.
    Lopettaminen ei ole siellä niin kivutonta koiralle vaikka sanovat että se nukutetaa ensin!

    Kivuttomin lopetus on 9mm.
     
  15. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Näin on mutta tuo 9mm lopetus on ehkä lopettajalle se kivuliain :-\
     
  16. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    En ainakaan itse pysty omaa koiraa lopettaan kun se aika tulee.
     
  17. EduX

    EduX 146" 9R

    Niin kyllä tuo piikille vieminen on omistajan kannalta se kivuttomin tapa..
     
  18. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Kelkkoja ja tamppareita niiitä on pääasiassa tullu vastaan kelkkareitillä... jaada jaada
    Mutta asiaan palattaessa, jotain kelkan sälää, hanskoja, riekkoja, poroja, limsapulloja, rikkinäisiä remmejä..
    Ei sen kummosempaa
     
  19. hartti

    hartti ockelbo poro

    mulla on tullu reitillä vastaan viime talvena pyöräiliöitä, ja vielä ranskalaisia!! ??? ehkä tämmönen suomalainen nykykelkkailija ei voi ymmärtää ;D
     
  20. pailakka

    pailakka "Ilves elämys" 600sdi

    mehtäkoneen telat oli levällään kelkkauralla ja lunta pikkasen päällä, ettei heti huomannu. Ikävästi kolahti, kun tuosta yli pärräytin ::)
     

Suosittele tätä sivua