Mitkä suksimuovit Sidehiller 2:siin?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kairankulkija, 8/1/07.

  1. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Elikkäs kelkkana on 550 RMK ja suksina nuo sidehillerit. Vuotsolaisia olen mallaillut mut nuo sukset on vähä ihmeen malliset etten ole niitä oikein saanut passaamaan. Onko muita levittäviä muoveja kuin vuotsolaiset? Ja yleensäkin onko tuohon sukseen passaavia vuotsolaisia? Tuo RMK on pirun näppärä ja kevyt ajaa, kärsiikö ketteryys liikaa jos laittaa leveät suksimuovit? Tämmöstä tälläkertaa tuli mieleen.
     
  2. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    No mulla on jo plakkarissa yhdet vuotsolaiset, taitaa olla 23cm leveät, en vielä ole alle saanut. Onko sulla ne 30cm leveät ja kun noita vuotsolaisia on vissiin monenmallisia niin minkämalliset? Miten ohjainraudan/rautojen kans menettelit kun ne on taitettu päistä ylös? Teitkö muoviin reiät vai otitko rälläkällä raudasta päät tasaseksi? Ei sulla kuvia olis että näkis miten olet asentanu?
     
  3. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Dodii, nyt on vuotsolaiset asennettuna 8) Suhteellisen nätisti onnistui vaikka aluksi vähän jännittikin ;D Elikkäs ne on mulla ne 200mm leveät ja laitoin molemmat ohjainraudat. Tulis vaan nyt sitä puuteria että pääsis testaileen. Kiitoksia Rock OLAlle vielä kerran kuvista ja neuvoista :)
     

Suosittele tätä sivua