Moniko kelkkamies ajelee kesät crossi atv:lla????

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä mikkokyröläinen, 3/3/08.

  1. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    Pistetään kysely pystyyn.
    Kuka on havainnu atv hommat lähes yhtä hienoksi, ku kelkkailun ja ajelee suvii kelin aikaan 4 renkaisella, mutta vain takaa kiskovalla???

    Itsehän jäin koukkuun viime kesänä ;D
     
  2. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    hep , mie ajan ja kivaa on
    nyt vielä ainakin alla 2008 Suzuki LTR450, tiedä sitten mikä ens kesänä.. :eek:
     
  3. znood

    znood Guest

    mä ajan mtb:llä... saa ajella missä haluaa 8)
     
  4. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    En aja crossi atv:lla, mutta 660:llä Grizzlyllä ::)

    Mukavaa hommaa, mun mielestä pesee kelkkailun kevyesti ;D
     
  5. Feetu #157

    Feetu #157 Well-Known Member

    Minäkin ajelen, mutta merkistä ei ole vielä tietoa ! ;)

    Kaikki tämän palstan atv harrastajat nyt ensi kesän kisoihin mukaan! 8)
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä ajellaan, mutta merkki myös vielä auki.
     
  7. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Kyllä sukuzilla mennään nyt ja aina. ;D
     
  8. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    Nonni nyt sitte tuli tilattua Can-am Ds 450. Näin se homma etenee ;D
     
  9. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Mulla oli kilvellinen Yammun Raptori viime helmikuusta(2/07) nyt helmikuuhun(2/08), tuli ajettua melkein 4500km kevät-kesä-syksyn aikana. Hauskaahan se on, kelkkailun korviketta kylläkin.
    Halpaa se ajelu kyllä on, söi reippaammassakin ajossa bensaa vain sen ~6L/100km:lle.  :)

    Toki jos olisi paksu lompakko, olisin pitänyt Raptorin kesäleluna, mutta kun näitä ajokelejä rupesi tulemaan kelkalle niin pitihän se Quadi laittaa kiertoon ja hommata kelkka tilalle, tai itseasiassa nyt on jo 2 kelkkaa. :-\
     
  10. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Sopiiko kysyä että mitäs laite makso? Ja otitko X paketilla?
     
  11. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Onko niissä krossareissa oikeesti potkua silleen et saa kiihdytyksessä ja ajossa kutinaa ja vauhdinhurmaa? Mulla on tollanen 425cc tieliikennemalli neliveto jonka saa kyllä takavedoksiki ja huiput nousee tonnee sataan, mut kelkka-ja pyöräkiihdyttely on kyyl ihan eri atmosfääristä.Tolla mun vehkeellä tulee ennen tuskanhiki kiihdytyksessä ku innostuksesta. Maastossa menee kyllä ku hirvi ja kaikki lisälaitteet on työkäyttöön. Ja siinä kyllä peto onki ,vaikka kokonsa puolesta vaatiikin melko harvan metsikön et mahtuu. Oikoo aikalailla takapää kuin pitemässäkin vehkeessä.Maastorenkailla yliohjaa asvaltilla todella reippaasti.
    [​IMG]
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä noi 450cc ja ylöspäin rossit poistuu. Ei nekään niin kauheesti huippunopeuksia kulje, mutta tollanen n.50 hevosvoimaa antaa jo ihan kivat edellytykset vauhdinhurmalle.
    Katotaan tossa keväämmällä mitä se gps-potikka kertoo rossarin kiihtyvyydestä.

    Videoita on netti pullollaan josta näkee hiukan kuinka ne isommat crossit kulkee.
     
  13. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    Liikesalaisuus ;D Otin ihan keltaisena vaan.Jalkaverkkoa ym vähän niin eiköhän tuolla mennä se mitä tarviikin.
    Sairaan kevyt vehje ajaa kyllä. Voimaakin on.
     
  14. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    siis sinulle odotellessa
    http://www.youtube.com/watch?v=NH3cQeLbiuA
     
  15. urho

    urho Lynx rs

    Kertokaahan atv heput jotka on myös crossia pyörällä ajaneet, että kumpiko se on mukavampaa? Ja millaista ylipäänsä toi mönkkäri touhu tuolla radalla on pyörään verrattuna?
    itseä on pitemmän aikaan kiinnostanut pirusti testata mönkkäriä radalla, mutta en ainakaan vielä ole päässyt kokeilemaan. Tuntuisi, että voi olla mukavaakin, mutta epäilyttää kyllä veisikö kuitenkaan pyörästä voittoa :p
     
  16. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Noh, se vähän riippuu mistä se roikkuu... Radalla en ole itse ajanut ikinä kunnolla millään vehkeellä, mutta muutoin soramontulla joskus krossipyörällä ja kerran krossimönkijällä pörränneenä tykkäsin että krossimönkkäri vei voiton... Sitte taas maastonelikkoa ja krossimönkijää verratessa maastonelikko ottaa helpon voiton, mun arvoasteikolla.
     
  17. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Mun vehje jää kyl tasasellaki kii jos nelivedon poistaa..
     
  18. vetopyörä92

    vetopyörä92 trailer & shit rmk

    Rossia ajellaan ATVllä muttei crossiATVllä. Kyllä se 4x4 riittää.
     
  19. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Mikä se semmonen vehjes on että niin helposti kiinni jää? ???
     
  20. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    No ei ny ihan tasasella mut aika toivoton varsinki lumella.Slaidaaaaaaaaaa........
     

Suosittele tätä sivua