Montako kääntöpyörää?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Hutta, 2/5/09.

  1. Hutta

    Hutta 163"

    Monellako kääntöpyörällä sitä rinnettä noustaan? Montako niitä on nyt ja onkos tulossa lisää tai onko joku niistä lähdössä poies?

    Itte olen miettinyt, että laittaisin taakse semmosen aksulan jossa olis net kääntöpyörät kiskojen sisäpuolella ja samalla kasvattaisin niiden kokoa... Porukalla kokemusta moisesta hommasta/merkeistä/asennuksesta?
     
  2. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: Montako kääntöpyörää?

    Samaa ittekki olen suunnitellu laittavani, nuo mountain machinesin tuotokset vois olla asiaa.
     
  3. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    Vs: Montako kääntöpyörää?

    mulla oli jatketussa mxz:assa kolmen 165mm pyörän tilalla 2kpl 200mm mountain machinesin billettiä ko. firman siirtosarjalla ja hyvin pelas. yleisimmät käytetyt on varmaan se 2 tai 3, ite olen käyttänyt sitä kahta, koska se on ulkonäöllisesti sirompi omaan silmään, mutta makuasia. jos on 3 pyörää, niin pystyy ajamaan kotia vaikka yhestä räjähtäiski laakeri matkan varrella, jos on kaks ja menee laakeri paskaksi, niin ei paljo naurata..

    en sitte tiiä. ite ainaki oli tyytyväinen niihin 2 alumeetiseen kääntöpyörään ja käytän jatkossakin todennäköisesti kahta, jos nyt sattuu vielä joskus omistettua muukin, kuin vesikelkka.
     

Suosittele tätä sivua