Mopot ja skootterit

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä Jälli-Eeti, 28/4/06.

  1. nii tai ku edellineenkin kone paukahti niin avk:lta hommasin uudemman ja katoin vaan jälkiä mangneetossa et joskus olis availtu ;D ja kaverillakin oli 20 tkm ajettu ennnen ku vaihto männän eikä ollu ees kovin huonossa kunnossa. ;)
    mut alkaa ny tuo hiihtoloma onneks niin on aikaa si availla.
     
  2. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Oho TM:ssä derbi oli enskamopovertailun voittaja ja aprilia viiminen. :)
     
  3. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    3 Derbin omistaja, enkä kyllä itse ole saanut moottorista mitään rikki. Kilometrejä tullu ihan hyvinkin ajettua ympäri vuoden... Hyvin on ainakin minun käytössä kestänyt kun on huolelllut ja rassaillut tylsinä iltoina. Toimii vieläkin(ainakin toivottavasti...)
     
  4. Onska69

    Onska69 Lynx 700 RE

    Iellä on nyt kolmas trekkeri menossa ovat niin halpoj, että ainako jotaki isompaa mennee rikki nii ostaa uuden. ;D
     
  5. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Kaverilla oli dööbissä joskus hyvä tarvikemäntä. Muutamia satoja kilometrejä pelas hyvin, sitte alako tehot hukkua ja puristukset laskia. Purkaessa todettiin hisuhalakiama männänlaessa. Nosteltiin pytty pois ja sievästi napautettiin vasaralla männän päälle, nätisti meni kahteen osaan. Eipähän tarvinnu sokkien kanssa tapella...
     
  6. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    kaikkihan ne välis leipoo.ei kai sitä voi heti huonoks haukkuu jos leipasee kii?kyllähän niitä pitää huoltaakkin välissä eikä vain ajella ;D
     
  7. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Aivan se on puhtaasti käyttäjästä kiinni.. Oma mopokaan ei ole koskaan jättänyt välille, sen takia että ei ois huollettu.. Kuitenkin mopot ovat helppoja huoltaa, eli miksi pitää näitä mopon eliniälle tärkeitä huoltoja laiminlyödä?? Kuitenkin jos huoltoväli on esim. 4000 kilsaa, niin ei se nyt voi olla niin iso homma käyttää pari tuntia kahdessa kuukaudessa huoltamiseen.. Niin ja ei se ylimääräinen huoltominenkaan haitaksi ole.. Itse olen aina 1000 kilsan välein vähintään putsannu ilmansuodattimen ja tulpan, niin nyt tässä 13 000 kilsan kohdalla avasin koneen ja oishan sitä vielä voinut osien perusteella ajaa toiset 13t.
     
  8. johan sitä on rassattukkin monta kymmentä tuntia ;) mut ei auta ei ;D
     
  9. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    Ens viikolla taidetaan hakea suzuki s1  :p. Sitten pitää heti tilata tehari ja 10-42 välit vaihan takas  ;D.
     
  10. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Mulla iski tuunaus kuume näinku kevät lähestyy ja koulut loppuu :) Moposta katteet ja mustiksi :D pienempää etuhammasratasta ,ettei pollarit saa kuuttakymppiä mittariin kun nytten kulkee hieman siitä yli ::) niin ja katteista että yks PV Mies jysähytti meikäläiselle 60 km/h vauhissa barbin kylkeen ku olin pysähyksissä. siinäpä komeasti vasemmalta puolelta halkes kate ja eiku Aralditea siihen ja pikkusta säätöä niin hyvä tuli :)
     
  11. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    kesällä ottaa kelkan ohella isännän vanha solikka projektiksi ;D ;D pistää orkkis kuntoon ja viedä isännälle ;)
     
  12. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Älä viritä jos pelkäät poliiseja...
     
  13. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    mulla oli kesällä 5 kiinaskootteria yks 2tahti ja loput lypsyjakkaroita parhaimmillaan yks lypsyjakkara kulki 95km tasasella.nyt toimii enää 2 tahti ja yks nelitahti. talven alussa tuli tilattua 2 tahtiin viriossaa mm isompi kaasutin 70pytty hiilikuituläpät ja variaattorin ossaa. einvain ole vielä huippuja päässy kokeilee ku tiet jääty. makiasti se nyt kyllä kiertää
     
  14. Olisit ennemmin viiden kiina skootterin hinnalla ostanu 1 tai 2 kunnon skootteria esim yamaha,peugeut... ? ;D

    ja niistä olsi voinut saada hienomman ulkonäöllisesti, tai mikä minä olen sanomaan kun en ole nähnyt noita sun skoottereita ;)
     
  15. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Lasikuijulla saa minkä skootterin tahansa näyttään hienolta
     
  16. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    ne nelitahit mie sain ilmaseksi ku kylältä yks ukko sano että ne on vain tiellä varastossa ja sen lapset ei tarvinu niitä enää.se sano että mikään niistä  ei toimi, mutta kaks niistä lähti jo samana iltana käyntiin :D. eli mie olen ostanu vain yhen skootterin
     
  17. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    Derbi senda x-racee kävin kattoon ja se taijetaan laittaa :p, sais ton -09 mallin niin olis hienompi.
     
  18. Vouhottaja

    Vouhottaja Lynx GLS 3500 -91 , derbi senda x-race r -08

    No niin nyt on derbi senda x-race enska ostettu ;D, lauantaina hakemaan vasta kun mökille pitää mennä puunajoon lynxillä :p.
     
  19. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Otan osaa...
     
  20. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Nyyhviils.
     

Suosittele tätä sivua