muovi josta tehä tuuli laseja

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä anttikoski, 2/12/08.

  1. anttikoski

    anttikoski råpalis RMK 600 -10

    mulla on tuossa palanen muovia misssä on peilipinta ja mutta se ei riittäny tuulilasin tekemiseen. mitä muovia tuo on? ja mistä miä saan sitä lisää.? soitin ouluun  siihen pleksi firmaan ja kysyin tuollaista mutta ei kuulemma ollu ku kirkkaana ollukkaan nii se minua siinä vähän ihmetytti että mitä helv... jos tuo palanen mikä mulla on ja se on ostettu sieltä, mutta sitä ei ole ikinä siellä ollukkaan.
    tein pahvista mallin ja siitä meinasin sitte väsätä tuuli suojia mitkä ei maksa tyyliin 100€ kappale.
     
  2. V . S

    V . S Well-Known Member

    juu itellä ois kans tarkotus lasi taitella... soittelitko mihin firmaan oulussa? ite arvelin tuosta Vink:iltä käyä kysyyn josko sielä ois kirkasta pleksiä...
    joo tosiaan pleksikaupat oulun seudulla kiinnostaa..
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Pistelkää viestiä jäsen Makezille
     
  4. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Oulussa Aikolon niminen firma myy erinlaisia muovilevyhommeleita.
     
  5. anttikoski

    anttikoski råpalis RMK 600 -10

    aikolonilta kysyin mutta siellä ei ollu siihen soveltuvaa muovia vaikka tämä minun kyseinen pala oli sieltä pois

    Häätyy jatkaa kyselyitä
     
  6. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    älä usko niitä, sieltä mie sen olen tilannu :mad:
     
  7. MacGyver

    MacGyver LYNX Rave 600 RC sdi, Lynx 600 RE E-TEC 3300

    Jos muoveja tarttet niin ETOLA on hyvä paikka. Ainakin Jyväskylässä oli moinen soppi ja ilmeisesti on vieläkin. Sieltä ostin nailonia, plexiä ja kumia omiin tarpeisiin.
    Kannatee kysyä jos ei muualta löydy. Itse tein kerran lasin polykarbonaatti plexistä ja tulihan siitä kaiken kestävä lasi. Sain punoa ja vääntää lasia pakkasella ja siihen ei kerrassaan saanut mitään murtuman merkkejä. Sitä oli muistaakseni saatavilla kirkasta ja savun väristä.

    MG
     
  8. V . S

    V . S Well-Known Member

    VINK:ltä Toppilasta löytyy nuita ihan peruskirkkaita pleksejä... eikä ollu kallis, polykarbonaattipleksi 12 eeroa puolineliötä x 3mm
     
  9. Kertturacer

    Kertturacer Well-Known Member

    Mut mistä löytys tuota reunamuovia tuulilasin reunoille?
     
  10. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kelkkatarvikekaupoista ja Etolasta (mikä lienee nykyinen nimi oli)
     
  11. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Etra mahtaa nykyään olla se nimi.
     
  12. Kertturacer

    Kertturacer Well-Known Member

    Ei löytyny Jykylän Etrasta. Polykarb. muovilevyä kylläkin.
     
  13. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Vs: muovi josta tehä tuuli laseja

    Mistä Rovaniemeltä kannattis kysellä polykarbonaatti levyjä?
     
  14. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Vs: muovi josta tehä tuuli laseja

    samasesta Etrasta eli olisko se sitten "palotti" näin Roin murthela.. tai Halonen ja Kaltio.. Molemmilta saa.

    Tuolla etran sivuilla oli ainaki joku aika sitten noita peilipleksejä, että luulis tilaamalla tulevan vaikka tänne.

    Ja tosiaan tuo mitä ite ostin aikoinaan, jotain 2mm paksua maksaa sen 25 egeä neliö.. ja siitä tekee jo iskän työjuhtaanki uuden.. 8)
     
  15. Jampax

    Jampax AC F8 snopro -10

    Vs: muovi josta tehä tuuli laseja

    Ite kävin eilen hakeen Kemin Etralta 49*205cm levyn 2mm polycarbonaatti muovia, makso huikeet 30€ ja tuosta nyt saa tehtyä useammanki matalan pleksin...
     

Suosittele tätä sivua