Muutama kyssäri F5:sta....

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Kapital, 13/6/08.

  1. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    -05 ja- 06 malleissa (DiamondDrive) on jarrusylinteri alempana, eli letku ei yllä yhtä korkealle kun -03 ja -04 malleissa. Kaikkiin pitäisi mennä noin 6,5 tuuman korotuspala. Alkuperäinen on noin 4,5 tuumaa...
     
  2. robo

    robo Arctic cat f5

    no mulla on f5 vm.03 ja kiitos noin nopeesta vastauksesta. mä teen huomenna vähä mittauksia jos muistan ja katon sen maximi korkeuden(ilmottelen sitte tälle palstalle)  ja muuta laittoa ja valmistelua ensi kautta varten, mutta sitä odotellessa ;D
     
  3. robo

    robo Arctic cat f5

    juu eli tänään mittasin oman f5 vm.03 tangon maksimi korkeuden ja laitoin sellasen reilu 3" testi palikan(ite tehty uretaani levystä ;D) ja hyvin mulla riitti kaikki letkut ja piuhat, piti vaa vähä pujotella niitä paremmin mentävistä paikoista ja helposti riitti. taidan pistää heti tilaukseen :D ja sit viel yks kysymys että, meneekö m-sarjan tuulensuoja f-sarjaan ku mun mielestä näytti et sopis mut ainaki scatterin sivuilla luki et sopii kaikkiin m-sarjalaisiin ja crossfireen, luonnollisesti ::) ei mainittu muista mitää, kysyn ku en ite nää kauheita eroja siinä muotoilussa että jos joku on koittanu tai tietää ni olis paljon apua
     
  4. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Ei mahda sopia firecattiin. Ainakaan ilman leikkomista... Ämmä ja rossfire on samalla kuomulla. Firecatti ja sabercatti toisenlaisella...
     
  5. robo

    robo Arctic cat f5

    joo muutta jos sitä m-sarjan ja firecatin kuomun yläosaa vertaa ni en ainakaa iha kauheesti eroja nää. kiinnitys kohdat ei välttämättä kyllä oo samat
     
  6. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    M ja CF mallit ottaa imuilman siitä valon ja lasin välissä olevasta kolmiosta joten se kohta on kuomusta on erilainen.
    Jotenki leikkomalla saattaa sen lasin siihen sovittaa mut aika vaikee voi olla saada siististi istumaan.
     
  7. robo

    robo Arctic cat f5

    No pitää katsella jos ostaa ja kokeilee ja jos ei sovi ni lähettää takas ;D ku en tunne ketää kel olis m tai crossfire muuten vois varmistaa.
     
  8. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Eikö ois helpompi ostaa suoraan käypänen lasi? ;)

    Ei noihin varmasti huvikseen tehdä eri laseja kuin firecatteihin. Ei sitten alkuperäiset eikä mitkään tarvikkeet. (taitaa olla muuten pystymmässä nuo ämmien/crossfiren lasit)

    Luulis noista firecattiin suoraan käypäsistä löytyvän sopiva joko suoraan tai sitten vähänleikkaamalla...

    Esim. (melkein kaikkia saa myös suomesta, yleensä kalliimmalla)
    http://www.powermadd.com/products/ACFirecat.html
    http://www.theoutdoorshopinc.com/v3/product_info.php?cPath=42&products_id=174
    http://www.theoutdoorshopinc.com/v3/product_info.php?cPath=42&products_id=143
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Firecatin lasi on myös loivemmassa kulmassa taakse päin. Eli saattaa osua sarviin M/CF malleissa.
     
  10. robo

    robo Arctic cat f5

    ootko antti tilannu jotai tuolt outdoorshopista ku en oikee luota nuihin ameriikkalaisiin liikkeisiin. tai  jos joku muu on tilannu jostai liikkeestä mistä on tullu tavara suht koht nopeesti (alle muutama kuukaus mielellään) ni jos ystävällisesti ilmottais ni oisin kiitollinen:D
     
  11. robo

    robo Arctic cat f5

    löysin äskö googlesta kuvan mis oli m-lasi firecatissa
    http://cdn-7.psndealer.com/e2/dealersite/images/paulsonsmotorsports/VP742797_1.jpg
    ellei oo kauheesti fiilattu ni iha hyvältä toi näyttää ;D
     
  12. AC440

    AC440 Livesports.fi

    On tilattu theoutdoorshopinc.comista. luotettava ja toimiva!
     
  13. robo

    robo Arctic cat f5


    vakio lasi maksaa reilu 100e että vähä kallista jos se meneeki pilalle ni sit ei oo lasii ollenkaa ;D mulla oli ideana semmone ku se vakio on on väärän värine mun kelkkaan(entinen omistaja varmaa rikkonu alkuperäsen) mul on musta f5 ja se kuuluu oranssiin f5 ni se ei oikeen sulaudu, että joko se pitää maalata tai myyn sen yhelle tutulle jolla on oranssi f5 ja lasi rikki. ja nostin tankoo 3" ni aattelin laittaa matalemman tai sit tollasen m-sarjan lasin ku kahvat tulee sen vakion yli ja ku haluisin mielellään tilata suomesta ja ja tilaus kun luultavasti tulee scatterista ja sielt tulee sitä osaa jonkun verran ni olis iha kiva saada kaikki samasta paikasta ja siel on f5:seen "matala" lasi mut se on mun mielest jotenki siistimpi se m-sarjan ku se f-sarjan matala. mutta kiitos näistä tiedoista ;D
     
  14. robo

    robo Arctic cat f5

    ja muute paljo oli posti maksu ja kauan kesti paketin saapuminen AC440
     
  15. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Olen kuullut että tuolta tulee osat suht.nopealla toimituksella ja on mitä tilaa. Oli suunnitelmissa tilata tuolta cattiin osia.
    AC440:lle tais osat tullu speedwerx:iltä?
     
  16. robo

    robo Arctic cat f5

    mitäs meinasit laittaa tulee?
     
  17. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Billettiä,kytkin settiä ja kaikkee mitä mieleen tulee. Orkkis männnät ei olis pahan hintaisia... kun vertaa että Suomessa maksaa vain 197 eskoa kpl
     
  18. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä AC440:lle on tullut aiemmin osia tuolta Outdoorshopista. Varsin luotettava paikka ja mukava pariskunta jotka sen omistaa. Isäntä omistaa myös Arctic Chatin ja ainakin ennen omisti myös Hardcore sledderin
     
  19. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Mä voin myydä sulle tommosen lasin. Ja käsisuojat jos tarvit?

    [​IMG]
     
  20. robo

    robo Arctic cat f5

    vähä bling bling tuning billettiä vai ;D
     

Suosittele tätä sivua