MX-Z 600 VM-99

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä make72, 18/2/06.

  1. make72

    make72 Well-Known Member

    Minulla on otsikon mukainen kelkka ja tuntuu ettei kierrä aivan kaikkia jengoja toisinaan kiertää, yleensä ei.Voineeko tuo d.e.s.s. häröillä ja laittaneeko tuollainen Camoplastin 38mm harjanen matto paljon hanttiin? Kaasu on pikku kiihdytysen jälkeen sama pitääkö pohjassa vai puolessa välissä ???
     
  2. make72

    make72 Well-Known Member

    Onko kokemuksia mitä tuohon on sopivimmat pääsuuttimet/neulan paikat?
     
  3. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    D.E.S.S. tuli vasta vm. 2000 kelkkoihin, korjatkoon joku jos olen väärässä? Kelkkasi siis vm.2000, mutta rekisteröity '99 puolella?
     
  4. make72

    make72 Well-Known Member

    http://216.37.204.206/ingles/Skidoo_OEM/Skidoo.asp?Type=13&A=318&B=43
    Kyllä täälläkin 99 mallissa on jo D.E.S.S.
     
  5. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    99 mallisa on dessi.

    Jos se kettuileepi, niin ei se kone käy silloin alkuulkaan. Paljonko kelkallas on nyt ajettu? Onko variaattoreita ikinä käytetty auki/puhdistettu. Aloita niistä ja käy testaamassa. Vaikuttaisi ettei se vaihda isolle ollenkaan.
     
  6. make72

    make72 Well-Known Member

    Olisko tuohon malliin jotain hyvää kytkin "kittiä" saatavilla?
     
  7. make72

    make72 Well-Known Member

    Tai testataan aluksi tarvikeremmin (Carlisle) vaihto Bomban 417 300 127 remmiin.
     
  8. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    kerrohan kokemukset vaihdoksesta. Olen itekki ajellu jo jonniin aikaa noilla Carlislen remmeillä, ja himan olen mitiskellyt sen toimivuutta... aattelin myös kokeilla bomban remmiä ehkä seuraavaksi
     
  9. make72

    make72 Well-Known Member

    Ok. Täältä lueskelin ja vaikutti parhaalta remmiltä mitä on saatavilla.
    http://www.dootalk.com/forums/index.php?act=Search&CODE=show&searchid=7097a401a70f08ca045c1e8ea3e9dc21&search_in=posts&result_type=topics&highlite=417300127
     
  10. make72

    make72 Well-Known Member

    Hyvältä remeliltä vaikuttaa;tuntuu että lähtöjä/pitoja tuli roimasti lisää.
     

Suosittele tätä sivua