Nyt se alko kelkaton kausi.

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä MatiasS, 5/1/14.

  1. HJR

    HJR Well-Known Member

    Vs: Nyt se alko kelkaton kausi.

    Minä olen siirtynyt vähän vanhempaan kalustoon, niin on aivan sama tuleeko sitä lunta vai ei. Kaluston arvo ei tuosta juurikaan muutu ja tulee niitä parempia talvia vielä, on tullut ennenkin. Ottaisi kyllä pattiin jos olisi ostanut tälle talvelle 15 keuron kelkan ja kesällä sen hinnasta olisi sulanut kolmannes pois ;D

    On ollut tieliikennemönkijä ja jettikin, mutta ei ne ole niin hauskoja kuin kelkka. Mönkijä on vähän sinne päin, muttei kuitenkaan vedä vertoja kelkalla ajamiselle. Jetillä ajaminen taas on melkein samanlaista kuin kelkalla jäällä ajaminen ja se imee 20-30 litraa keittoa tunnissa, niin ei se oikein pidemmän päälle nappaa.
     
  2. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Vs: Nyt se alko kelkaton kausi.

    Ne on nää -14 vuoden keräilymallit kohta arvokkaampia kuin juhlavuoden GTS vai mikä se nyt oli. ;)

    Kyllä nyt taitaa kelkkailussa tulla välivuosi, ei ole poltellut vielä kertaakaan.

    Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
     
  3. osku1

    osku1 Well-Known Member

    Vs: Nyt se alko kelkaton kausi.

    Toinen kelkaton kausi meneillään eikä tee tiukkaakaan kun katselee lumitilannetta ja heti perään kalenteria ;D Totta puhuen nettimotoa tullu taas selattua aika ahkeraan. Jospa sitä jonkin halvan kelkan löytäs.
     
  4. MatiasS

    MatiasS Well-Known Member

    Joo kyllä on tääläki selattu nettimotoa ja luettu foorumia. Saa nähä miten ens talvena. Pitäs kai se joku laittaa ko vielä noila ajolaseilaki näkis jotaki ko ei ole näkö muuttunu ja kypärät sekä haalari pannuhuoneessa kasvattaa yleistä kelkattomuus vitutusta, pitäs vissiin nostaa piiloon ;)

    Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2
     
  5. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Vs: Nyt se alko kelkaton kausi.

    Juu, kelkka meni kaupaksi ja kelkaton kausi toteutuu. Eipä siinä, ei tosiaan ole paljo syttyjäkään. Ensi vuonna katsellaan kelkkaa korkeintaan siinä vaiheessa, kun oikeasti pääsis jo ajamaan.
     

Suosittele tätä sivua