Onko järkeä jatkaa?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hezzu, 8/11/07.

  1. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    Tekisi mieli parantaa vähän umpihankiominaisuuksia ja jatkaa tela tuosta moposta. XC 500 -02. Saako tuohon sopivaa jatkoa ja paljonko se tulisi suurin piirtein maksamaan teloineen?
    Minulla on nyt kuin uusi predator alla, ottaakohan joku liike vaihdossa tuon ???
    Ajattelin ensin vaihtaa pitempi telaiseen, mutta eihän nuita taho olla myynnissä.
     
  2. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Säästä se predatori ja osta vaikka käytetty 345matto 150-200e jolla pääsee varmastikkin pari talvea ;) Jos olet Tee Se Itse Mies ni jatkopalat voit tehdä itse.. Tunnelin pidennys palan voit teettää 20e jossakin levysepän luona ja se on siinä..
     
  3. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

  4. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    Kiitos vinkistä! Täytyy alkaa tekemään vaihtokauppoja!
     
  5. chip

    chip Lynx

    Mitenhän kestää polle noin pitkällä jatkolla, tai onhan tuosta voitu pukkien paikkaa muuttaa.
    Vai liekkö näissä sitä ongelmaa että kirii pohjaan joustossa niin paljo että voi mennä vetoakseli lopulta poikki?
    Sellaista varoittelivat kun meinasin omaa pätkää jatkaa 365. Laitoin sitten 345 jatkon.
     
  6. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Eikä tuolla moottorillakaan vuoria valloiteta ;D
     
  7. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    tuo tuntuu kyl vaikialta uskoa :eek: mut ehkä se on mahollista :)
     
  8. polle700

    polle700 Well-Known Member

    olisi myynnissä pitempi telainen ratkaisu switchback 700 vm 2004 viimesen päälle hienossa kunnossa ja muutenkin parempi kuin uusi
     
  9. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    toi on kai erityisesti rcg-alustan ominaisuus.. ei oo ainakaan juuri muista kuulunu. Hommasin kuiten itelle läpivetävät varalta, jos näyttää et kirii mattua kovasti niin saa ajaa löysemmällä.

    Tuosta ok-tiimin pollesta oli muistaakseni siirretty koko alustaa taaksepäin jatkojen lisäksi.
     
  10. Hezzu

    Hezzu 800 switchback assault

    eikä oo tarkotuskaan
     

Suosittele tätä sivua