Onkos lohestajia, ja muitaki EI hauen pyytäjiä

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä ZetaÄrrä, 15/5/07.

  1. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    son se ilimaston muutos.. sinne heti ku hyökkää eka kyttyrä parvi, non kuulema melekosia pommikoneita siimassa 8)
     
  2. Rapis

    Rapis Akrikaatti & Okkeli

    Joo kyllä tuon kans sai tapella jonku 20 minuuttia, eikä saanu pyrstöstä nostamalla ylös. Siitä ku nappas kiini niin kala lähti ku hauki rannasta ja sai lissää voimia rysytä taas jonku aikaa.
     
  3. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    paljos tuo sitte painaa?? lähellä 10.. ::)
     
  4. Rapis

    Rapis Akrikaatti & Okkeli

    Puntaria ei ollu mutta pituutta oli 64 senttiä. Arvelisin että joku 2,5 - 3,5 kiloa. Ei se mikkään jättiläinen ollu mutta tuo korkeus vissiin antaa lissää potkua ku virtaus oli aika kova.
     
  5. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ja mun mennä koisaan ko silimät heittää... ::)
     
  6. saikku

    saikku Guest

    :) ei oo tullu kokeiltua lohenkalastusta.sitäkin vois ens kesänä mennä kokeileen tenolle.
    Norjassa käydään joka kesä kalassa. Nyt oltiin heinäkuun alussa nuortilla kalassa ja hyvin tuli taimenta ja harjusta.perholitkalla ja pikku lipoilla ja pikkuvaapuilla.
     
  7. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Nyt on päästy takas norjasta koto suomeen. Saaliit jäi vähän laihoiksi mut mut yks n.50cm taimen tuli rannalle asti ja yks n.3kg lohi karkas käsistä takas jokeen :-\
     
  8. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    miksi sinä ei pistäny leukula kyljestä läpi?? silleen mie vain olen net onkinu jovesta ;D
     
  9. JariTapani

    JariTapani Guest

    vetsijoelta kotiintuomisina 0 kalaa!!! ei näkyny yhtään lohta koko reissulla! reissun saldo yks mitta harri, 2 alamittasta taimenta, perushauki ja 45 kilometriä patikointia :)
     
  10. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    KÄYTIIN REILU VIIKKO SITTE TENOLLA KAKS PÄIVÄÄ KALASSA.EKA ILTANA SAIN 1.5KG TITTI LOHEN JA VIIMISENÄ ILTANA 8KG LOHEN,VÄSYTYS KESTI 15MIN.KUMPIKI LOHI SAATIIN SAMALLA PERHOLLA JA SOUTAEN.ELOKUUSSA LÄHETÄÄN UUDESTAA.KÄVIN EKA KERRAN TENOLLA JA TULIAISINA OLI MELKEIN 10KG PUNASTA LOHTA.
     
  11. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    KESÄKUUSSA KÄYTIIN LEMMENJOKIKAIRASSA KAHENPÄIVÄN PATIKOINTI REISSULLA,MATKAA TULI 42KILSAA JA MUUTAMA PIENI KALA.JOSKUS NÄINKI.
     
  12. laser

    laser Well-Known Member

    Jollain on sitten napannut:


    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1410394
     
  13. Akem

    Akem Arctic-cat M8000 LTD -16

    Sehän on repiny aika vauhilla tuon ylös ku 12kg kans sai tapella yli 20 min.
     
  14. Puppe

    Puppe BackyardKing

  15. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Kalan kokoinen! Ite aikanaan työn puolesta fileroinut 15-18kg:n painosia jokusen ja nekin olivat komeita.
    Ei ku marjat pakkasesta mäkeen ja koukkuleuka tilalle!
    Itse olen tyytynyt jo vuosia kuhan uisteluun,(mukavaa ja laiskalle helppoa)
     
  16. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    katoin just töissä että norjasta tulevat lohilaatikot just tuon 20 kg ja niissä se 3-5 lohta. tuo menneeki sitte yhteen laatikkoon. :D kylä son soman kokonen.
     
  17. akiM

    akiM Well-Known Member

    Siikaa veto uistelen mielellään.
    Olisiko kenelläkään tiedossa Tracker Pro Series 1000 kaikuluotaimen käyttöohjetta?
    Ei mikään uusi mutta voisi koittaa miten toimii.
     
  18. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

  19. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Tuokihan riippuu että minkä kokosta fisua loovissa on jos jotain 9+ niin eipä niissä ole kuin 2kpl. Saako kysyy että missä oot duunissa?
     
  20. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Baitövei! Olin viime viikon Inarissa, niin kaveri (tutuille UmpiPertti) ;D sai 8,44 kilosen taimenen.
     

Suosittele tätä sivua