Paholaisen keksintö (vanha venture)

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä paavo, 28/3/11.

  1. paavo

    paavo Member

    Parina viime talvena 2000-mallisen ja 600ccm venturen kanssa tappelun jälkeen olisi aika päivittää kelkka paremmin tarpeita vastaavaksi.
    Kelkkalla ajetaan pääasiassa reitillä Kuusamossa ja eteläsuomessa siirtymät reiteille kulkee tienojia pitkin jossa nytten lunta oli 110 cm ja jammua sai lapioida reilu pari tuntia ennen kuin reitille pääsi.
    Paluu takaisin mökille sitten tapahtuikin pitkin auringon sulattamaa pikitietä 600m tulipahan ruosteet pois ohjainraudoista.
    Käytiin myös pilkillä ja jammu hangesta läpi suoraan väliveteen josta kolmeen mieheen 45minutiin taas takaisin ladulle.

    Uuden kelkan speksit: +500ccm, selkä arvostaa uuden mallista ajoasentoa, pitäisi lapsi saada mukaan pilkille eli semmonen ja hinta noin 3-4 tonnia.

    Saa ehdottaa kun itse en kelkoista mitään tiedä oon vaan tällainen turisti etelästä.

    ps. paljonkohan tollasen 5700 ajetun 2000 mallisen 600ccm venturen vaihturiarvo on
     
  2. olsberg

    olsberg Well-Known Member

  3. paavo

    paavo Member

    Vs: Paholaisen keksintö (vanha venture)

    Vai skidoo olisi se juttu mitenkä se pituus niissä meni? Renegade oli puolipitkä vai?
    Mulla oli koeajossa 2000 alku puoliskon mxz 600 ja täytyy sanoa ,ettei ollut mikään nautinto ajella.
    Pattia jos koitti keventää jaloilla sai olla paskalla asennossa ja kintut + selkä oli valmistä kauraa lisäksi oli kiikkerä ja rauhaton kulkija.
    Kiihdytyksissä koitti kammeta kyljelleen ja vauhdissa oli alla kun vikuri rodeo hevonen ei perä hetkeäkään suorassa.
     

Suosittele tätä sivua