Paras Kisakäyttöön tarkoitettu asu?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä actionjunkie, 30/12/05.

  1. actionjunkie

    actionjunkie Lynx Racing -03 , kesä hupia KTM SX 450 Ramon -05

    Minkäs merkkisiä virityksiä teillä on ajopuvun suhteen?
    Itse ajattelin tilata tuon uuden MP-asun Racing puvun, onko kellään siitä vielä kokemuksia.?
     
  2. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    "Kuori" takki ja housut on parhaat kisaan.  :)
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Totta turiset! Iteltä löytyy Mp-Asun Sport-Xtreme takki ja housut, on hyvät ja mahtuu panssaritkin mukavasti alle! Voi käyttää kesällä myös 2-pyöräsillä kruisatessa
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Minusta nuo on parhaat kamppeet ihan jokapäiväiseen ajoonkin. Itse en muita käytä kuin tuolla isommalla kaksipaikkaisella ajettaessa.
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Minulla myös nuo MP-asun sport-xtreme housut yhdistettynä Catin Snocross Kuori-takkilla.
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Onhan tuota syksystä asti Racingia päällä pidetty, pienistä puuteista huolimatta oikein mukava puku päällä, vuoret saa irti sekä housuista ja takista. Ja pitää veden. Oli muuten eka asu koko suomessa, paikallisessa ihmettelivät että mistäs tommosen oot saanu, ku meille ei oo vielä myyntiinkään. Suhteilla maailma pyörii... 8)
     
  7. White Power

    White Power Member

    Fiiberi mitäs nuo sinun mainitsemat pienet puutteet ovat? Puku pitäs hankkia ja kyseistä Mp-asun Racing pukua suunnittellu.
     
  8. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    MP- Asun SXT takki ja housut vm.2005 oikeen hyvä yhdistelmä :) Ainut puute selässä saisi olla tarranauhat valmiiksi ommeltuna numero lätkää varten. Eikös Reiman Raacinki anorakissa ole tarranauhat ?
    Olikos se jotta 2006 Mp-Asun SXT mallista jäi kalvo kankaiden välistä pois ?...onko kyseisestä puvusta jo kokemuksia käytännössä?
     
  9. Jasu_

    Jasu_ mxz600 00 &<3 x-rs <3

    Ehottomasti se! itekki hankin joku kuukaus sitte samaisen asun ja en oo sen jälkee palellu vaikka kovaaki oltais painettu :)
     
  10. Redown

    Redown Ski-doo Renegade 600SDI -05

    Mulla on Mp-Asun vanhan mallin Sport-Extreme takki, jota on käytetty kesät talvet.. Ei ole moitteen sijaa, lasketteluhommissakin on tullut kokeiltua ja kyllä toimii!
    Käytin kelkkailussa tuon anorakin kanssa Reiman Motorsport housuja, ne on kyllä lämpimät kelillä kun kelillä, mutta eilen ostin Mp-Asun SXT "kuori" housut.. Ainakin mitä eilen kokeilin -15 asteen pakkasella ja aluskerrasto alla niin kylmä kyllä tuli niissä housuissa... Eli vähän enemmän pitää olla alla, tai sit vähemmän pakkasta.. Muuten ihan tyylikkäät kamppeet.
     

Suosittele tätä sivua