Peltisukset? Supersport -02

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä skidoo500mxz, 7/2/07.

  1. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Onko -02 supersportissa peltisukset?jos on, niin missä vuosimallissa ne vaihtuvat muovisiin?
     
  2. lynss

    lynss Well-Known Member

    Eikös -05:sessaki supersportissa ollu vielä peltisukset
     
  3. maroach

    maroach RMK800 '14

    Ainakin räjäytyskuvien mukaan, ja -06 muovi.
    2005
    2006
     
  4. lynss

    lynss Well-Known Member

    Joo niin muistelin lukeneeni just -05 vuoden alan lehdestä et siinä ne peltisivakat vielä oli..ei saanu polle kauheesti kehuja suksivalinnastaan siinä testissä ;D
     
  5. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Jeps -06 muovi ja sitä vanhemmissa pelti. Milläslailla tuo supersportti on vienyt bensaa porukoilla?
     
  6. jas2

    jas2 Well-Known Member

    viime keväänä ajoin 300km ja keskikulutus oli noin 30l sataselle
     
  7. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    No huh huh. Johan on kulutukset :/
     
  8. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Mulla oli -98 supersportti ja siinä oli muovisukset ja kuulemma olivat ''vakiot'' eli alkuperäset ???
     
  9. verne

    verne Guest

    03 malli ja peltisukset, eilen ajelin 50 km ja pensaa meni 45 euron eestä :D eli noin 40 litraa...
    se oli kylläkin aikamoista leikkimistä umpisella, parhaillaan olen päässy tankillisella 120 km. ja eikös siinä vähän alle 40 litran tankki
     
  10. Lo-tech

    Lo-tech RMK Assault -10

    Joo helpostikki vie 40l jos vähän umpisessa käy pyörähtämässä. Yhtenä päivänä menee helposti 80l ja matkaa 60-150mailia jos ajaa reipasta vautia ja umpisessa. Noh...jostakin sen tehon on tultava ;D
     
  11. verne

    verne Guest

    eiku oho olen laskenu väärin, se oliki 35litraa eikä 45, mutta paljon silti 50 km. tuli vaan mieleen ;D
     
  12. skk

    skk Yamaha Apex

    No ei, peltiset sotaratsusta löytyy vakiona
     

Suosittele tätä sivua