Penkin verhoilu?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jannne, 29/4/06.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Modet siirtäköön korjaamolle jos sille tuntuu

    On tuo kelkin penkki ottanut vähän itheensä ja väärän värinen. Osaisko joku kertoa mitä verhoilu noin suunnilleen maksaa? Ja saa myös suositella hyviä verhoilijoita välillä Oulu - Kemi(no joo otetaan Torniokin)...
     
  2. antti11

    antti11 Guest

    oon ainakin kuullu että siinä 150 tienoilla. tää on ainakin purkaamolta saatu tieto, en tiiä yrittikö mulle ylihintaista penkkiä kaupata, mutta uskos ton olevan sen 150€.
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Oma penkki maksoi paikallisella verhoilijalla 30 euroa ja jälki oli mielestäni hyvä.
     
  4. Lynxshit

    Lynxshit Polaris Sohva 550

    150 eur,maksoi Wide trakin sohvan verhoilu Hämeenlinnassa
    Prätkän jakkara on noin 100euroa.(verhoomo Pulkkinen)
     
  5. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Nokian Vermoomo on tehnyt minulle pari penkkia 40e/kpl ja yhden pyörän penkin 30e. Jälki on ollut erinomaista ja lopputulos on kestänyt hyvin. Niin ja Rangerin selkänojan sama pakka teki 20 eurolla. Suosittelen niille jotka täälläpäin vaikuttavat.
     
  6. antti11

    antti11 Guest

    minä vähän epäilinkin että yritti myydä mulle purkaamon mies sitä penkkiä, vaikka itellä oli aivan hyvä...
     
  7. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    kait net ottaa jossaki ompelu oppilaitoksessa jos niitä vielä on maanpäällä semmosia. koko vain saattaa olla vähä vaikea asia.
     
  8. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Tuohonki tarttis jo penkkiin lisänahkaa laittaa ku oxtareille tuntu maistuvan :( Ei vaan oikee tiijä et mistä sitä täällä kemin perällä oikee kyselis.
     
  9. snow_pro

    snow_pro Z snow pro 440

    Olen itse käättänny kahta penkkiä korjaamolla toinen maksa 50 ja toinen 60 eli ei hirveän kallista ::)
     
  10. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    V4:seen uusi päällinen Oulussa verhoiltuna 90€
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mikä firma?
     
  12. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    En nyt äkkiseltää muista nimeä, mutta sijaitsee tuomiokirkolta lävistäjälle päin olevan kerrostalon alakerrassa. (olikohan toinen talo kirkolta)
     
  13. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kiitti tiedosta häätyy käydä kattelee
     
  14. janne t

    janne t RX-1 ER -04

    Meillä päin 45€ . töineen / tarvikkeineen .
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Täältä pitäis lisätä matkahuolto tuplana ::)
     
  16. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Nakkasin tänää penkin semmoselle verhoomolle ku K-tyyli. Entisen tarrakoplan paikalla Kemissä toi. Sanoin ettei oo mikää kauhee kiire ni meinas et saattaa mennä ens kuulle penkin korjaus. Elikkä penkin etukulmiin nakataan pari palaa mustaa tekonahkaa ja vähän vahviketta ja hinnaks nakkas et pari kymppiä. Saas näkkee mitä tuleman pitää.
     
  17. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Öö hokasin vähä myöhään Jannne, Verhoiluliike Seilonen, Sammaltie 51.
    Kysyppä tuolta, joskus siellä kaverille uusivat penkin.
     
  18. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mää olen toimittanut omani jo verhoiltavaksi tuonne Kemin suuntaan
     
  19. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Meillä kempassa wekossa muistaakseni 80 normi pätkä päällystettynä finlaysonin keinonahalla joka on hyvää kamaa kelkan penkkiin. Oma penkki lähtee turkuun piirustusten kera ja sieltä tulee toivotunlainen penkki, toivottavasti! ::) Hinta sopimuksen mukaan. Kiinnostuneet voi laittaa yv:tä...
     
  20. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Hmm.. onko värillä väliä..
     

Suosittele tätä sivua