Pensan kulutus iqlla -07 h.o

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä jjone, 25/1/08.

  1. jjone

    jjone Well-Known Member

    Miten on mahdollista olen alkanut ihmettelmään pensankulutusta. Tänään laitoin tankin täyteen. Vajoaa niin helvetin nopeasti tankki on kai jotai 40l. Tankilla pääsee noin 50-70km. Ja Pintakaasulla vaikka kuinka yrittää ja tasasesti niin silti vie. Ihmettelen kyllä suuresti mutta mikäköhän tos on?
     
  2. eliäs

    eliäs Guest

    suuttimet katsele ;)
     
  3. The way out

    The way out myyty

    On kyllä aika miehekäs kulutus ???, onko kelkka tuore ostos vai onko ollu jo pitempään sulla jos on ollu niin mitens kulutus ennen. Ei kai se ihan nuin paljon sais viedä, pelaako ihan normaalisti ???. Vissiin kaasarikone, voiskohan olla neulaventtiili juminu jotenkiin mut sen kyllä jo käynnissä huomais.
     
  4. jjone

    jjone Well-Known Member

    joo kyllä toimii normaalisti nyt en pistänyt eilen ihan täyteen ajanut jo 51km, umpistakin, suurin osa reitil. nyt on kulutus normaali. Puolitankkia vielä pensaa. Polariksessa kun mittari näyttää "emptyä" siellä on vielä 10l. sinänsä aika pöljästi tehty tuo pensamittari
     
  5. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16


    Ettei vain vuoda mihinkään väärään paikkaan
    Piä vaahtosammutin takataskussa kun ajat... ;D
     
  6. jjone

    jjone Well-Known Member

    tuskin vuotaa kun ei edes haise -,- :DD "lisävarusteena vaahtosammutin"
     
  7. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    tarkistappa imukaulat ettei hauko ilmaa
     
  8. jjone

    jjone Well-Known Member

    näkeekö ne suoraan päälle? missä ne on siin
     
  9. mikeo

    mikeo sikpäk 600 08

    tällä on 600 cfi -08 sikspäk , Ajon tänää 95 kilsaa lähin täyellä tankilla ja reissun jalkeen taas tankki täyteen niin 27,5 litrraa näytösti menevän.. järvenjäätä tienpenkkoja ja reitillä ajua. P!"#¤%E ku on janonen vehe,, eikö se pitäs 20 litraa riittää satkulle :)

    pitää viiä kelkka eka huoltoon kysellä samalla et miten kulutusta pienemmäksi,, Ajotyyliä en vaiha 8)
     
  10. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Vähällä kulkee jos alle 30litraa...
    Ei kannata viedä huoltoon jos et oo valmis ajotyyliä muuttaan!
    Minä pääsin 87km tankillisella enkä valita...saman kokonen tankki ku noissa teidän ekokelkoissa...

    Joka vehe syö bensaa uutena!!Kyllä se siitä pienenee...
    Mulla ei enää pienene eikä väliksikään...
    Sillä pääsee n1000km ajettuna helposti alle 20litran...



     
  11. jjone

    jjone Well-Known Member

    jep. oon nyt vajaa 100km ajanut. viel jotai vajaa 10l pensaa
     
  12. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    500km jälkeen voi alkaa seuraileen...nyt uutena/ajamatomana aivan turhaa!
     
  13. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    btw, onko niissä se sisäänajoohjelma, vai johtuuko se vaan siitä että palikat hakkee paikkaansa?
     
  14. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Ei ainakaan ole tietoa mulla...
    Vähän tuntuu ettei ole mitn. sisäänajo ohjelmaa...Voihan se olla että ecu vääristää jotain anturi tietoa seoksen rikastamiseksi.
     
  15. jjone

    jjone Well-Known Member

    meitin tällä kelkalla ajetut 4000km kohtapuolin... että ei sen puoleen. varmaa sen 25l syö hyväälävauhilla. hissuttelemalla 20l
     
  16. WeePee

    WeePee Lynx Enduro

    Mulla on tollanen ruiskumalli jonka kulutus pyöriny 27-30l sataselle reippaassa enduroajossa. Niin hiljaa ei oo koskaan tullu ajettua että ois menny alle 25l/100km. Mutta hyvin se kyllä kulkeekin.
     
  17. jjone

    jjone Well-Known Member

    joo ite oon nnyt huomannu et ei tuo syökkää niin paljon. reitillä ei vie kuin 22-26l
     
  18. miccis

    miccis Well-Known Member

    2000 km ajettu, keskikulutus 25,4
     
  19. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Mulla toi switsu vieny nätissä ajossa 17-18L, normaalissa reippaassa reittiajossa 20-22L ja umpisen kikkailussa 30-40L. Keskikulutus ollu aikalailla ton 20-22L. Keli vaikuttaa aika paljon, niinkuin muillakin kelkoilla sekä urutus järven selällä. Kahva pohjassa syö aina paljon... :)
     
  20. jjone

    jjone Well-Known Member

    Jooh, ite huomasin että tuo menee reittiajolla yllättävän pienellä kulutuksella.. Mutta ummessa vie sen 30l... reitillä joku 20-23
     

Suosittele tätä sivua