Pirkanmaan maastoreittipoolin urat!

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä paikkari, 16/1/15.

  1. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Viikko sitten ajettu eli jäljet voi olla hakusessa kun lunta tuli. Jos GPS ja siinä jälki niin menoksi vaan, jäät kestää kun ei harhaile!
     
  2. palde

    palde Hii-HOO

    Vaikkakin infoa on ny yritetty jakaa ...niin toki myös lukijalle/käyttäjälle jää omaosuutensa ymmärtää jaettu info ! Jos Poolin reitteihin saa tutustua ilman ja Kuru Kelkkailijat tarjoo makkaraa ...ei siis sotketa kerhon uria tähän !
    Ja viimekädessä kelkkailija on ITSE VASTUUSSA missä ajaa ...ja jos ei ole varma uran "laillisuudessa" , nii jättää suosiolla ajamatta !
    Vinkkinä kaikille , kelkkareitit.fi löytyy Poolin uraluvalla ajettavat pätkät kartalla ...ei tarvii arpoo !
     
  3. Juhnus

    Juhnus RX-1 ER-SP

    Juu reitti löytyi kyllä. Ja kukkapaikka-visuvesi oli kuulemma kohtuu kunnossa. Enpä itse oo sitäkään pätkää neljään vuoteen käyny kokeilemassa. Joitain röpellyksiä tietty oli kun metsänhoitokoneet pörränny siellä.

    Ja perkeleen hyvä tuo gps kun on reitti joskus vähän hakusessa.
     
  4. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    No ny on pyyhitty! Pari parin kilometrin pätkää sieltä on lanaamatta jäiden takia, mutta ei se menoa haittaa!

    Torstaiksi iha ok! :cool:

    [​IMG]
     
    fxjannu, proman, JJO ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  5. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Tänään oli pakko lähteä pikku reissulle. Matkalla mitattu lumikerroksen paksuudeksi 75cm. Paikka 10km Ruoveestä luoteeseen. Keskellä mettää mitattu. Eli ei ollut mikään tuiskunietos.
     
    palde ja Nenone tykkäävät tästä.
  6. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Mikäs on Kurusta lähtevien reittien tilanne? Kunto nääs.! Seipäjärvi varmaan ok, kun ei kauhean pitkä aika ole lanauksesta?
     
  7. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    :eek: No ei sieltä sit kannata Kilpiselle lähteä:D
     
  8. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Onkos Mäkelässä joku hiljan ajellu? Mikä on reitin kunto siellä päin? Kurussa ei oo enää kukaan ajanu..? :rolleyes:
     
  9. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Kävelin 500m reittiä pitkin toissapäivänä. Hyvältä vaikutti!
     
  10. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Hienoa! Täytyypä käydä Mäkelässä päräyttää nyt pyhien aikaan.

    Josko kävisi tänään tarkistamassa Kurun tilanteen itse, kun sieltä ei kukaan raportoi.
     
  11. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Ihan ok oli päästää eilen Kurussa. :)Viimeinen 10km oli aika luomua Safken kodalle mennessä.

    Onko tietoa, onko Virrat-Ähtäri väli lanattu Virtain päästä? Ähtärin pää ilmeisesti on.

    Jospa lähtis huomenna tuohon suuntaan.?

    Olisko muita lähtijöitä aamulla Virtain Nesteeltä?
     
  12. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Kävitkö Virrat-Ähtärin ajamassa? Missä kunnossa oli?
     
  13. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Onko muuten Kihniöstä Safken kodalle lanattu milloin ja löytyykö minkälaista baanaa nyt?
     
  14. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Tulipa käytyä.

    Virrat-Mörkömaja, tai oikeastaan kerhojen rajalle, on patikkoa, mutta ei kuitenkaan pahassa kunnossa. On hyvinkin ajettavaa.

    SuSeMK:n pää pöytää! ;)

    Hienoa oli päästää!
     
  15. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Kiitokset tiedosta.
     
  16. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Kyllä suosii kelit harrastusta nyt!

    Jos huomenna sataa vielä 20cm lisää lunta, niin ajatutapa Nenonen Mäkelän ura vielä tampparilla, niin mehän ajetaan vielä vappuna! ;)

    IMG_20180401_134156.jpg
     
  17. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Sama paikka aamulla klo 9:00 aikoihin 1.4.2018.JPG
     
    Herhis tykkää tästä.
  18. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Kyllä se loskapatti periksi antaa! ;) Ei siellä viikonloppunakaan liiaksi liikennettä ollut?
    ...ja karu fakta on vaan se, että parhaiden kelien aikaan ei oo enään ajajia. Joka vuosi sama homma, että kevään komeimmat kelit niin ei ketään näy missään.
     
    rikhardos tykkää tästä.
  19. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Itse olen ihmetellyt liikenteen vähyyttä pitkin talvea.. :eek:
     
  20. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Taidettiin olla ainoat ajajat me kaksi sunnuntaina, ja Mäkelän päässä pari kaveria.
    Pari viikkoa sitten oli tuoreet lumet reitillä ja olin silloinkin ainoa jälkien tekijä. Se on pieni ongelma tuolla reitillä kun se ei ole ympäryslenkki vaan edestakainen reissu. Olispa aikoinaan toteutunut se reitti "toista kautta" takaisin Ruoveteen. No näillä mennään mitä on.
     

Suosittele tätä sivua