polariksen telan sopivuus,vastatkaa mahsollisimman pian :)

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kelkkahemmo, 2/2/06.

  1. kelkkahemmo

    kelkkahemmo Well-Known Member

    minkä kokoinen matto sopii vanhoihin polariksiin "vuosimalli -95"  mahtuuko 30mm-32mm matto pyörimään ilman mitään muutoksia  ???
     
  2. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    30 menee, 32 pienin varauksin, itse ostaisin sen 32 ja sovittaisin sen sinne jos ongelmia tulee....eikö ton ikäisessä pollessa ole syylärit vielä astinlaudoissa ettei nekään ole tilaa viemässä telatunnelin katossa?? Mulla oli oli joku 15v sitten indy trail öö vm joku-87 tms. kiilakoppanen siis samannäköinen ku ovat 97 asti, lyhyt 440 fööni ni siihen meni ainakin 30 matto ihan ilman ongelmia!! :eek:
     
  3. janppa

    janppa Guest

    Olinkin jo vastaamassa tähän, mutta arvelin että mahtaako tuossa olla syylärit telatunnelissa.
    GenII:ssa kun ei jää liiemmin tilaa ylös, joten silloin pitäisi vähän sovitella.
    Jos 30mm menee sovittamatta ja 32 ei, niin en minä ainakaan alkais parin millin takia urakoimaan.

    edit. Astinlaudoissahan tuossa näkyy ne hajotuskuvien mukaan olevan, eli villisti veikkaisin että mahtuu.
     
  4. kelkkahemmo

    kelkkahemmo Well-Known Member

    juu astinlaudoissa ja tela tunnelin etu osassa on syylärit :) no jos siihen uskaltais ostaa ton 30mm maton :D
     
  5. khv

    khv Active Member

    32 mahtuu, mutta gen kakkosessa joutuu joistain matoista vuoleen jäähdyttäjän kohdat matalammaksi.
     
  6. kelkkahemmo

    kelkkahemmo Well-Known Member

    kyllä se 32mm mahtu ihan vaan heittämällä ja hyvin on toiminu ;D
     
  7. Shamaani

    Shamaani Well-Known Member

    Mulla meni heittämällä 32mm Predator GEN II alle. Siihen oli jo valmiiks tehtaalla tehty räpylään lovet telatunnelin katossa olevien syylärien kohille. Hyvin pelittää ja on aika eri tuntuinen ku vertaa siihen vakio liukuriin! ;D ;D
     
  8. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    mahtuu mahtuu... ainakin -94 XCR:n
     

Suosittele tätä sivua